خبر

شایعه: MIUI 13 در ماه ژوئن عرضه می شود اما سری Mi 9 به روز نمی شود

0

شیائومی به تازگی از نسخه پایدار MIUI 12.5 رونمایی کرده است و حتی به روزرسانی نیز به تمام مدل های واجد شرایط منتقل نشده است. دور دوم آپدیت OTA برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده است. این شرکت فاش کرد که MIUI 12.5 شبیه به روزرسانی اصلی OTA است اما طرفداران Mi از قبل منتظر MIUI 13 هستند. انتظار می رود غول فناوری چینی به زودی بروزرسانی MIUI 13 را عرضه کند.

شایعات در حال حاضر با اخباری مبنی بر اینکه رام سفارشی نسل بعدی MIUI 13 در سه ماهه دوم سال جاری میلادی منتشر می شود. حتی تاریخ اکران مشخصی جمعه، 25 ژوئن 2021 اعلام شده است.

طبق MyDrivers، منبع همچنین فاش کرد که Xiaomi برای برخی از مدل های قدیمی یعنی سری Mi 9 2019  Mi MIX 3، سری Redmi Note 8 و سری Redmi 8 به روزرسانی MIUI 13 را عرضه نمی کند. در حال حاضر، به روزرسانی MIUI 12.5 به Mi 9 SE (از اولین دسته مدل هایی که به روزرسانی می شوند) عرضه شده است. Mi MiX 2S و Mi 8 سری نیز در آینده نزدیک به MIUI 12.5 ارتقا می یابند اما این مدل ها رام رسمی MIUI 13 را دریافت نمی کنند.

انتظار داریم صفحه قفل، رابط اصلی، صفحه نمایش منفی، جلوه های انیمیشن، روان بودن، حفظ حریم خصوصی و امنیت و همچنین باتری پیشرفتهای چشمگیری داشته باشند.

هنوز هیچ خبر رسمی از طرف شیائومی درباره برنامه انتشار MIUI 13 منتشر نشده است.

 

شیائومی اسپانسر عنوان قهرمانی PUBG Mobile National Championship UK می شود

مقاله قبلی

گزارش دیگر خبر عرضه سه تبلت رده بالای شیائومی را تایید کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *