خبر

شیائومی اسپانسر عنوان قهرمانی PUBG Mobile National Championship UK می شود

0

Tencent Games و Krafton اعلام کرده اند که اولین مسابقات قهرمانی ملی PUBG Mobile (PMNC) را در انگلستان برگزار می کنند و غول فناوری چینی، شیائومی حامی عنوان این مسابقات خواهد بود.

این مسابقه از 4 ژوئن تا 8 اوت برگزار می شود که در آن حدود 16 تیم مستقر در انگلیس برای جایزه 22000 پوندی GBP، یعنی تقریباً 30000 دلار، رقابت می کنند.

سری مسابقات واقعی قرار است از 22 ژوئیه تا 8 اوت آغاز شود. از تیم ها برای ثبت نام و رقابت آنلاین در مسابقات انتخابی PMNC Open که از 4 ژوئن تا 11 ژوئن در حال برگزاری است دعوت می شود.

برای شرکت در مسابقات انتخابی آزاد مسابقات PUBG Mobile Championship Championship United Kingdom (PMNC UK)، تیم ها باید حداقل از چهار بازیکن و حداکثر شش بازیکن از یک کشور تشکیل شوند.

برنده مسابقات PBNC UK 2021 همچنین به مسابقات لیگ قهرمانان Pro PUBG Mobile (PMPL) 2021 که قرار است در پاییز برگزار شود، راه خواهد یافت. سری مسابقاتPMPL 2021 مجموعاً جایزه 14 میلیون دلاری و هفت منطقه جدید شامل آمریکای شمالی، برزیل، لاتام، اتحادیه کشورهای مستقل، ترکیه، عربستان و اروپای غربی را در بر خواهد گرفت.

PUBG Mobile در نظر دارد تا مسابقات مختلفی را در طول سال در اروپای غربی برگزار کند که مجموع جوایز بالای 400،000 دلار است.

Redmi Watch با Redmi Note 10S از 13 مه در هند عرضه می شود

مقاله قبلی

شایعه: MIUI 13 در ماه ژوئن عرضه می شود اما سری Mi 9 به روز نمی شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *