خبر

نظرسنجی Xiaomi Exec نشان می دهد که اکثر افراد امسال AMOLED را به LCD ها ترجیح می دهند

0

Lu Weibing، معاون گروه شیائومی و مدیر کل ردمی، اخیراً نظرسنجی را در وب سایت میکروبلاگینگ چینی، Weibo منتشر کرد. این نظرسنجی از کاربران در بستر رسانه های اجتماعی پرسیده است که آیا آنها صفحه نمایش AMOLED یا LCD را ترجیح می دهند، اکثریت اولی را به دومی ترجیح می دهند.

در این نظرسنجی، بیش از 14000 نفر پنل های AMOLED را به عنوان صفحه نمایش مورد نظر خود انتخاب کرده اند، در حالی که فقط 6051 نفر پنل های LCD را انتخاب کرده اند. این مقام ارشد غول فناوری چینی افزود که هنوز هم تعدادی هستند که هنوز صفحه های LCD را ترجیح می دهند اما اکثریت آنها AMOLED را انتخاب کرده اند. جالب توجه است که سال گذشته نیز نظرسنجی مشابهی انجام شد، تعدادی از کاربران نمایشگرهای LCD را ترجیح می دهند، بنابراین هدف مدیر اجرایی این است که امسال نیز ترجیحات را ارزیابی کند.

در سال 2020، سری Redmi K30 با صفحات صفحات LCD ورزشی با حداکثر روشنایی تا 650 نیت به بازار عرضه شد. از طرف دیگر، سری Redmi K40 که امسال عرضه شد، با صفحه نمایش OLED وارد بازار شد. این مدل دارای پنل Samsung E4 AMOLED است که حداکثر روشنایی  1300 نیت با نسبت کنتراست 5000000:1 را ارائه می دهد.

تعدادی از کاربرانی که پنل های LCD را ترجیح می دهند به کمبود پنل های OLED در چند وقت اخیر اشاره کرده اند. این کاربران مشکل لکه گیری را در برخی از تلفن های هوشمند با نرخ تازه سازی بالا همراه با کم نور شدن PWM مطرح می کنند، در حالی که LCD ها اگر نور کم DC خوب داشته باشند خوب کار می کنند.

Redmi Note 10S در تاریخ 13 مه در هند عرضه می شود

مقاله قبلی

Realme C20A با نمایشگر 6.5 اینچی و باتری 5000mAh معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *