خبر

شیائومی Mi 11 Ultra سرانجام در تاریخ 11 مه در اروپا عرضه می شود

0

شیائومی پس از رونمایی اولیه در مارس امسال، سرانجام نسخه Mi 11 Ultra European را منتشر می کند. Mi 11 Ultra اولین پرچمدار شیائومی به بازارهای بین المللی است و ممکن است مشتریان در اروپا در طی ده روز یعنی 11 ماه مه، از ویژگی های چشمگیر این تلفن هوشمند برخوردار شوند.

شیائومی پیش از این سری Mi Ultra را برای بازار چین خود تولید کرده بود اما Mi 11 Ultra راهی متفاوت با مدل قبلی خود، Mi 10 Ultra را که فقط یک محصول فقط در چین بود، طی می کند. صفحه رسمی شیائومی در فیس بوک برای بازار هلند خود اعلام کرده است که Mi 11 Ultra به طور رسمی در 11 ماه مه در دسترس خواهد بود. اگرچه هیچ یک از کانال های رسمی رسمی شیائومی در اروپا اعلامیه ای در مورد عرضه اروپا اعلام نکرده اند، اما انتظار داریم که در واقع هلندی ها عرضه را برای 11 ماه مه در نظر گرفته شده است.

به عنوان یک یادآوری، Mi 11 Ultra از یک سیستم دوربین تحمیل کننده برخوردار است که دارای بزرگترین سنسور برای یک گوشی هوشمند مدرن است. این گوشی به یک اندازه از یک صفحه نمایش قابل توجه 6.81 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی بالا و وضوح بالا برخوردار است که به چیپست Snapdragon 888 5G اضافه شده است که از قدرت بالاتری برخوردار است.

Mi 11 Ultra در دو گزینه رم 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی در ترکیب با 256 گیگابایت و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این مدل ممتاز با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 اجرا می شود. بعلاوه، این تلفن از یک باتری 5000 میلی آمپری قادر به شارژ سریع 67 وات، شارژ بی سیم معکوس در 10 وات و سایر ویژگی های جالب توجه است. همچنین دارای درجه حفاظت از گرد و غبار و آب با امتیاز IP68 است.

Mi 11 Ultra پیش از این با قیمت اولیه 1199 یورو در اروپا رسما معرفی شده بود.

Realme Watch 2 با استاندارد IP68 و باتری بزرگ تر عرضه شد

مقاله قبلی

Redmi Note 10S در تاریخ 13 مه در هند عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *