خبر

شیائومی امسال مانیتور منحنی اولترا واید 30 اینچی را که از نرخ تازه سازی 240 هرتز پشتیبانی می کند عرضه خواهد کرد

0

شیائومی ظاهراً در حال آماده سازی مانیتور منحنی Ultrawide 30 اینچی جدید است که از صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 240 هرتز پشتیبانی می کند و در اواخر امسال عرضه می شود.

طبق گزارش ITHome، مانیتور جدید غول فناوری چینی در دوره 618 در چین عرضه خواهد شد. برای کسانی که بی اطلاع هستند، این یکی از بزرگترین جشنواره خرید اواسط سال در منطقه است که در ابتدا توسط JD.com آغاز به کار کرد و مارک های مختلفی با پیشنهادات ویژه محدود و معاملات تبلیغاتی ارائه می دهند. به عبارت دیگر، این یک رویداد مهم خرید در چین است که مشتریان مختلفی به دنبال خرید محصولات جدید مشابه فروش جمعه سیاه در ایالات متحده هستند.

مانیتور دارای یک صفحه اولتراواید خمیده است که دارای اندازه 30 اینچ است. این امر باعث می شود تا کوچکتر از مانیتور فوق کش 34 اینچی خمیده باشد که هم اکنون از شیائومی در دسترس است. علاوه بر این، این Mi Monitor جدید به دلیل پشتیبانی از سرعت تازه سازی 240 هرتز، احتمالاً گیمرها را هدف قرار داده است. متأسفانه در حال حاضر جزئیات دقیق تری در مورد این مانیتور ناشناخته است.

این شرکت در زمینه مانیتور فوق کشیده خمیده تجربه دارد، زیرا در حال حاضر یک نوع 34 اینچی را به فروش می رساند که در اکتبر 2019 عرضه شد. این اولین مانیتور این برند بود و وضوح تصویر 3440×1440 پیکسل و نسبت ابعاد 21:9 را ارائه می داد. این مانیتور دارای طراحی انحنای 1500R، پشتیبانی از دامنه رنگی 121٪ sRGB و همچنین دارای نرخ تازه سازی 144 هرتز به همراه پشتیبانی AMD FreeSync بود.

Redmi K30S Ultra و Mi CC9 به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت می کنند

مقاله قبلی

Redmi Note 10S با دوربین 64MP، باتری بزرگ و MIUI 12.5 عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *