خبر

شیائومی Mi CC9 Meitu Edition بروزرسانی Android 11 به همراه MIUI 12.5 دریافت خواهد کرد

0

طی چند روز گذشته شیائومی به روز رسانی پایدار MIUI 12.5 را برای تعدادی دستگاه انجام داده است. آخرین گوشی هوشمندی که این به روزرسانی را دریافت کرده Mi MiX9 Miitu Edition 2019 است. این گوشی نسخه سفارشی Mi معمولی CC9 معمولی است.

در سال 2019، شیائومی سری Mi CC9 منحصر به فرد چین را معرفی کرد. این مجموعه شامل سه دستگاه و یک مدل نسخه محدود به نام Mi CC9 Meitu Edition است. تلفن اخیر آخرین گوشی هوشمند گروه شیائومی است که به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرده است.

به روزرسانی MIUI 12.5 نسخه Mi CC9 Meitu Edition در حال حاضر در مرحله ‘Stable Beta’ با شماره ساخت V12.5.1.0.RFECNXM است. همچنین اندروید 11 را به این گوشی می آورد.

برای آنهایی که بی اطلاع هستند، ساختهای MIUI با عنوان “Stable Beta” فقط برای تعداد کمی از کاربران منتشر می شود. وضعیت این سازنده ها به “پایدار” تغییر می کند و درصورت عدم مواجهه با مشکلات اساسی در مورد پذیرندگان اولیه، به تدریج در اختیار همه کاربران قرار می گیرد.

گفته می شود، از آنجا که Mi CC9 معمولی از سخت افزار یکسانی برخوردار است، باید در روزهای آینده نیز به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کند. به محض دریافت آن دستگاه، می توان انتظار داشت که Mi 9 Lite به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کند زیرا همان Mi CC9 برای بازارهای جهانی است.

شیائومی و سامسونگ برای تولید SoC سفارشی، sports ARM Cortex-X2 و ARM Mali GPU همکاری خواهند کرد

مقاله قبلی

ممکن است Redmi Note 10T با تغییراتی تحت عنوان Redmi Note 10 5G عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *