خبر

شیائومی در تیزر جدیدی از کیفیت صدای Redmi K40 Game Enhanced Edition رونمایی کرد

0

شیائومی قبلاً تأیید کرده است که Redmi K40 Game Enhanced Edition رسماً در تاریخ 27 آوریل در چین عرضه می شود. پیش از عرضه، این شرکت برخی از ویژگی های اصلی تلفن را از طریق تیزر تبلیغاتی نشان داده است.

امروز، در جدیدترین تیزر تبلیغاتی، این شرکت جزئیاتی را در مورد کیفیت صدای تلفن هوشمند آینده بازی محور به اشتراک گذاشته است. شیائومی ادعا می کند که دستگاه “کیفیت بالای بازی را ایجاد خواهد کرد”.

این دستگاه با پشتیبانی از تقویت کننده خارجی، هدست و جلوه های صوتی عرضه می شود. تقویت کننده استریو دوتایی و طرح بندی مجدد MIC رادیویی، Dolby Atmos و خروجی صدای استاندارد طلای دوگانه Hi-Res وجود دارد.

Redmi K40 Game Enhanced Edition دارای یک صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر است که نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز و + HDR10 را ارائه می دهد. اندازه لبه های سه طرف فقط 1.8 میلی متر است که تقریباً ضخامت یک سکه است.

این گوشی توسط پردازنده MediaTek’s Dimensity 1200 تغذیه می شود. در پشت گوشی سه دوربین وجود دارد که در کنار آن سنسورها یک فلاش LED به صورت رعد و برق است. این گوشی اندروید 11 را با آخرین نسخه MIUI اجرا می کند.

همچنین تأیید شده است که این دستگاه با ظرفیت باتری 5065 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات، سریعترین در تلفن Redmi و همچنین شارژ 33 وات قابل پشتیبانی است.

اخیراً، این شرکت ویدیویی را منتشر کرده است که نور محیطی ضربان دار تلفن را که در اطراف تنظیم دوربین سه گانه ساخته شده است، برجسته می کند. این ویدئو نشان می دهد که LED بین رنگ های مختلف جابجا می شود. این نور نه تنها با بازی ها کار می کند بلکه به عنوان یک LED اعلان برای تماس ها، پیام ها و شارژ نیز عمل می کند. رنگ LED را می توان سفارشی کرد، بنابراین می توانید تشخیص دهید که اعلان برای چیست.

 

فروش جهانی شیائومی Mi Band 6 از 1 میلیون واحد عبور کرد

مقاله قبلی

شیائومی و سامسونگ برای تولید SoC سفارشی، sports ARM Cortex-X2 و ARM Mali GPU همکاری خواهند کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *