خبر

فروش جهانی شیائومی Mi Band 6 از 1 میلیون واحد عبور کرد

0

در اوایل امروز (26 آوریل 2021)، لی جون، بنیانگذار و مدیرعامل شیائومی، اعلام کرد که محموله های جهانی جدیدترین باند هوشمند آن، Mi Band 6، از مرز 1 میلیون واحد عبور کرده است.

این مقام ارشد این خبر را در حساب رسمی خود در Weibo، یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی، به اشتراک گذاشت. در پست رسانه های اجتماعی، Lei Jun یک پوستر تصویری را به اشتراک گذاشت، که می گوید Mi Band 6 از 1 میلیون واحد در سراسر جهان عبور کرده است. Mi Band 6 جدیدترین باند هوشمند غول فناوری چینی است که در دو نوع نسخه NFC و نسخه معمولی در مارس 2021 عرضه شده است.

این بند هوشمند فروش خود را از 2 آوریل 2021 آغاز کرد و در کمتر از یک ماه، فروش کلی از 1 میلیون واحد عبور کرد. صحبت از خود دستگاه است، Mi Band 6 یک باند هوشمند با صفحه نمایش 1.56 اینچی AMOLED است. این دستگاه می تواند سطح اکسیژن خون را همراه با نظارت بر ضربان قلب و خواب کاربران نیز ردیابی کند. علاوه بر این، این ویژگی همچنین سایر ویژگی های ردیابی سلامتی و ورزشی را نیز شامل می شود که شامل حالت های ورزشی مانند دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و موارد دیگر است.

نسخه غیر NFC با قیمت 229 یوان (تقریبا 35 دلار) در حالیکه نسخه NFC با قیمت 279 یوان (تقریبا 43 دلار) به فروش می رسد. ارقام بالای حمل و نقل در مدت زمان کوتاهی حاکی از موفقیت این دستگاه در بازارهایی است که در آن عرضه شده است، بنابراین ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که تعداد حمل و نقل در هفته های آینده نیز رشد بیشتری داشته باشد.

 

شیائومی ممکن است یک گوشی هوشمند جدید با دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی کند

مقاله قبلی

شیائومی در تیزر جدیدی از کیفیت صدای Redmi K40 Game Enhanced Edition رونمایی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *