خبر

جاروبرقی VIOMI Alpha S9 معرفی شد

0

VIOMI اکنون سری جدید جاروبرقی های خود را آماده کرده است. اکنون در اینجا آخرین اطلاعات شرکت در مورد جاروبرقی جدید VIOMI Alpha S9 وجود دارد. به دلیل این موج دوم Covid-19، مردم آشفته شده و در خانه کار می کنند. ربات جاروبرقی محصولی است که به همه افراد در خانه کمک می کند محیط اطراف خود را تمیز کنند. این محصولات برای سهولت زندگی و بهبود سبک زندگی ساخته شده اند.

امروزه همه مجبورند در خانه خیلی کار کنند و برای تمیز کردن محیط اطراف خود وقت ندارند. بنابراین این محصولات برای افرادی که تمیز کردن خودکار با یک کلیک را دوست دارند بهترین است.

VIOMI هر روز با محصولاتش بهتر می شود. با شروع از VIOMI V2، محصولات امروز هوشمندتر هستند. بیایید به ویژگی های محصول بپردازیم.

مشخصات VIOMI Alpha 9:

VIOMI زیر برند شیائومی، محصولات را با کمترین قیمت در بازار تولید می کند. این فناوری که آلفا 9 از آن استفاده می کند در حال حاضر توسط مارک های دیگر استفاده می شود ، اما این شرکت با نرخ های ارزان تر نیز چیزهای زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین، آلفا S9 برای جمع آوری گرد و غبار است. علاوه بر این، شما سیم برق، یک برس جانبی اضافی و پارچه ی قابل شستشو دریافت می کنید.

جاروبرقی  VIOMI Alpha S9 نسخه به روز شده VIOMI S9 است. این جارو برقی با استفاده از اشعه ماورا UV بنفش تا 99.9٪ سطوح را تمیز می کند.

نصب محصولات شیائومی همیشه قابل دسترسی است. در عرض چند ثانیه می توانید جارو برقی را تنظیم کنید. در چند ثانیه، می توانید جارو برقی خود را با برنامه Xiaomi MI Home بوسیله Wi-Fi وصل کنید. در مورد جا دادن آن، باید ارتفاع جارو برقی را در نظر بگیرید، بنابراین نمی توانید آن را زیر یک کاناپه یا قفسه کتاب قرار دهید.

به لطف جاروبرقی VIOMI، گرد و خاک موجود در کیسه را جمع می کند که می تواند مستقیماً دور ریخته شود. ما آن را به عنوان بهترین جاروبرقی ارزیابی نمی کنیم، اما نمی توانیم محصول بهتری با این قیمت پیدا کنیم. مخزن آب جارو برقی حدود 250 میلی لیتر است.

این شرکت ادعا می کند که جاروبرقی VIOMI می تواند حدود 200 میلی لیتر را با یک بار شارژ تمیز کند. و اگر باتری کم شود، برای شارژ مجدد به جایگاه شارژ برمی گردد.

در برنامه Xiaomi MI Home می توانید نقشه خانه خود را مدیریت کرده و خانه را به مناطق تقسیم کنید. با استفاده از این، می توانید ایده خاصی برای تمیز کردن اتاق ها ایجاد کنید.

مشتری همچنین می تواند میزان مصرف آب روی پارچه و قدرت مکش را مدیریت کند.

فروش Realme 8 Pro با رنگ زرد Illuminating در تاریخ 26 آوریل در هند آغاز می شود

مقاله قبلی

شیائومی MIX Fold اکنون با قاب محافظ فیبر رایگان برای خرید در دسترس است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *