خبر

فروش Realme 8 Pro با رنگ زرد Illuminating در تاریخ 26 آوریل در هند آغاز می شود

0

Realme 8 Pro Illuminating Yellow جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت است که ماه گذشته عرضه شد. نسخه Pro این گوشی های هوشمند در سه رنگ سیاه بی نهایت، آبی بی نهایت و زرد روشن منتشر شد. در این مراسم، این شرکت گفت که نوع زرد Illuminating برای خرید بعداً در دسترس خواهد بود. اکنون نسخه جدید تلفن هوشمند از 26 آوریل در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

مشخصات Realme 8 Pro Illuminating Yellow:

گوشی هوشمند جدید با نسخه زرد روشن همانند مدل های قبلیکه منتشر بوده اند است. تفاوت بین آخرین نسخه تلفن هوشمند در رنگ صفحه پشتی گوشی است. ناحیه پشت در نزدیکی دوربین فلورسنت است و نور و درخشش را در تاریکی جذب می کند.

Realme 8 Pro Illuminating Yellow در دو نوع 6 و 8 گیگابایتی عرضه می شود. اکنون هر دو مدل در هند و سراسر دنیا برای خرید در دسترس هستند.

این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی S-AMOLED همراه با طراحی punche hole است. این صفحه نمایش با رزولوشن 1080 * 2400 پیکسل ارائه می شود. با نسبت ابعاد 20:9، از یک سنسور اثر انگشت داخلی صفخه بهره می برد. تلفن هوشمند با سیستم عامل Android 11 که از قبل نصب شده است، اجرا می شود. در کنار این، تلفن هوشمند توسط چیپ ست اسنپدراگون 720G و RAM LPDDR عرضه می شود.

Realme 8 Pro دارای 128 گیگابایت حافظه UFS 2.1 است و دارای یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی بیشتر است. سیستم دوربین سه گانه این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ HM2، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک لنز B&W 2 مگاپیکسلی است. این گوشی یک باتری 4500 میلی آمپری دارد که پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات را به همراه دارد.

یخچال و فریزر دو درب شیائومی Mijia 185L با قیمت 1099 یوان عرضه شد

مقاله قبلی

جاروبرقی VIOMI Alpha S9 معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *