خبر

یخچال و فریزر دو درب شیائومی Mijia 185L با قیمت 1099 یوان عرضه شد

0

در تاریخ 24 آوریل 2021، شیائومی یخچال دو درب جدید MIJIA 185L را عرضه کرد. فروش یخچال از 28 آوریل آغاز می شود. قیمتی آن انتظار داریم 1099 یوان باشد.

مشخصات یخچال دو درب شیائومی MIJIA 185L:

یخچال جدید با طراحی مینیمالیستی نوردیک عرضه می شود. همراه با صفحه فلزی PCM که جنس آن سخت است و باعث می شود محصول برای سالها استفاده شود. درب عریض بدون دسته به این محصول جلوه ای عالی خواهد داد. اکنون چند روز است که شاهد یخچال های جدید و بدون دسته هستیم که کاملاً جذاب به نظر می رسند. بنابراین تصور می کنیم یخچال دو درب جدید شیائومی به همین شکل باشد.

فضا داخل یخچال حدود 185 لیتر جا دارد. که شامل 127 لیتر محفظه یخچال و 58 لیتر محفظه فریزر است. در حالی که مساحت بدنه یخچال فقط 0.3 متر مربع است.

به گفته این مقام مسئول، این یخچال روزانه 0.68 کیلووات ساعت برق دارد و صدای کم 39dB دارد. علاوه بر این، محصول از جبران خودکار درجه حرارت پایین برای اطمینان از عملکرد طبیعی در هنگام کم شدن دمای اتاق پشتیبانی می کند. سیم برق طراحی طولانی تر را دارد. مهر و موم درب طراحی جداشونده جداسازی و شستشوآن را آسان می کند. درب آن به صورت خودکار بسته میشود که این ویژگی به منظور اطمینان از باز و بسته شدن راحت تر و عدم نشت سرما به آن اضافه شده است.

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای بلندگوی بلوتوث دسکتاپ MORROR ART M1

مقاله قبلی

فروش Realme 8 Pro با رنگ زرد Illuminating در تاریخ 26 آوریل در هند آغاز می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *