خبر

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای بلندگوی بلوتوث دسکتاپ MORROR ART M1

0

اخیراً، یک بلندگوی بلوتوث با طراحی منحصر به فرد در پلت فرم Xiaomi Youpin عرضه شد. محصول بلندگوی دسکتاپ شیائومی MORROR ART M1 است. این محصول با تقلید از رکورد وینیل از طراحی ظاهری استفاده می کند. این بلندگو قابلیت جمع شدن دارد و همین  جابجایی آن را آسان می کند، مجهز به یک صفحه نمایش رنگی مات برای نمایش شعر های سه بعدی است و قیمت آن 1999 یوان است.

مشخصات  بلندگوی دسکتاپ شیائومی MORROR Art M1:

هنگامی که این اسپیکر به بلوتوث متصل می شود ، مدل رکورد وینیل به طور خودکار با احترام به دستگاه ضبط وینیل، به آرامی مکیده می شود. در همان زمان، یک جلوه انیمیشن روی صفحه ظاهر می شود. قسمت جلوی این محصول یک صفحه مات بدون علامت گذاری با کیفیت بالا 10.1 اینچ با بازتاب کم و یک نمایشگر سه بعدی است.

شیائومی MORROR ART M1 با آنالیز موسیقی در زمان واقعی بر اساس الگوریتم ها، عملکرد احساسی متن را به ارمغان می آورد و جلوه بصری منحصر به فردی دارد. علاوه بر این، عملکرد جدید “Character Singer” به شخصیت های موجود در جلد آلبوم اجازه می دهد تا شکل دهان خود را تغییر دهند. عبارات همراه با تلفظ اشعار، باعث زنده شدن شخصیت ها می شود.

بلندگوی بلوتوث دسکتاپ MORROR ART M1 همراه با دو بلندگوی 2 اینچ تمام برد عرضه می شود. یک ووفر طولانی مدت 3 اینچی، که از بازتاب های دسک تاپ برای تهیه باس فراوان استفاده می کند. قدرت بوق فرکانس کامل 8W × 2، قدرت شاخ فرکانس پایین 20W، دامنه پاسخ فرکانس 60Hz-20KHz را دارد.

از نظر اتصال، اسپیکر از بلوتوث 4.2 و WiFi باند دوتایی پشتیبانی می کند، از کنترل برنامه تلفن همراه پشتیبانی می کند و پخش کننده های اینترنت FM را پشتیبانی می کند.

بلندگوی بلوتوث دسکتاپ MORROR ART M1 در حال حاضر سرمایه گذاری گسترده ای را انجام می دهد. از زمان نوشتن این مقاله، نزدیک به 210٪ هدف، با قیمت 1999 یوان سرمایه گذاری جمعی  شده است.

شیائومی سری Mi 11X را با نمایشگر 120 هرتز و تراشه های سری 800 اسنپدراگون روانه بازار هند می کند

مقاله قبلی

یخچال و فریزر دو درب شیائومی Mijia 185L با قیمت 1099 یوان عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *