خبر

شیائومی Mi Mix Fold بصورت زنده تحت آزمایش خم شدن قرار گرفت: بیش از 200000 بار معادل 89 ساعت

0

شیائومی اخیراً یک جریان زنده بصورت آنلاین برگزار کرد، که برای آزمایش اولین گوشی تاشو خود، Mi Mix Fold بود. در این پخش زنده، این شرکت دستگاه را تحت آزمایش استقامتی قرار داد که قابلیت های تاشو آن را آزمایش کرد که باعث خم شدن دستگاه بیش از 200000 بار شده است.

در حساب رسمی Weibo مدیر عامل شرکت شیائومی، Lei Jun ، تست تاشو طولانی مدت دستگاه به صورت مستقیم پخش شد. Mi Mix Fold از یک آزمایش خمشی طولانی و بدون وقفه جان سالم به در برد، که بیش از 200000 بار برابر شد. این آزمایش برای حدود 89 ساعت انجام شد، در حالی که دستگاه هر 1.6 ثانیه برای کل 24 ساعت و 7 روز متوالی تا می خورد.

طبق یادداشت های رسمی غول فناوری چینی، این آزمایش برای نمایش کیفیت ساخت و استقامت دستگاه انجام شده است. شیائومی حتی اضافه کرد که این تست 89 ساعته از نظر کاربرد طبیعی معادل 10 سال است. یعنی یک کاربر متوسط سالها طول می کشد تا به این تعداد خم شدنی که Mi Mix Fold طی 7 روز رسیده است برسد. برای اطمینان از واقعی بودن این آزمایش، پخش مستقیم همچنین مکانیزم تایمر را نشان می دهد تا مشخص کند جریان در زمان واقعی است و از قبل ضبط یا ویرایش نشده است.

علاوه بر این، این شرکت همچنین اضافه كرد كه این دستگاه همچنین  اگر 100 بار در روز باز و بسته شود، می تواند تا پنج و نیم سال دوام بیاورد. در سال 2019، CNET آزمایش مشابهی را انجام داد که مقاومت Samsung Galaxy Fold را که بیش از 120،000 بار تا شده بود قبل از آسیب دیدن بررسی کند.

شیائومی یک تلفن هوشمند با طراحی ماژول دوربین صاعقه را ثبت کرده است

مقاله قبلی

Viomi جارو برقی ربات آلفا 2 پرو را با ردیاب همه جانبه عرضه می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *