خبر

پنکه هوشمند Smartmi DC Inverter Floor Fan 3 با پشتیبانی از برنامه MIJIA با قیمت 107 دلار معرفی شد

0

شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی Smartmi محصولی جدید با نام Smartmi DC Inverter Floor Fan 3 را به بازار عرضه کرده است. این محصول با توجه به نیاز صاحبان خانه طراحی شده است زیرا صدای کمی تولید می کند که خواب شما را مختل نمی کند. ترکیب رنگ مشکی و طلایی ظاهری جذاب به آن بخشیده است.

این محصول که با نام Smartmi DC Inverter Floor Fan 3 Black Gold Edition نیز شناخته می شود، دارای یک باتری لیتیوم یونی است که می تواند در مدت 4 ساعت کاملاً شارژ شود و از 20 ساعت عمر باتری بی سیم پشتیبانی می کند.

فن موتور DC بدون برس Minebea را با محفظه محصور موتور دو لایه، بازدارنده هوا و تیغه های فن نرم 7 پر تصویب می کند و آن را بی صدا می کند. این فن همچنین از الگوریتم سنسور پویا-باد Smartmi بهره می برد، که باد واقعی در طبیعت را تا حد زیادی شبیه سازی می کند. در همان زمان، سنسور دما و رطوبت داخلی به طور خودکار سرعت را با توجه به دمای محیط تغییر می دهد و سرعت باد را همیشه در حالت راحتی برای کاربر نگه می دارد.

علاوه بر این، فن همچنین دارای یک مولد یون منفی داخلی است که به طور مداوم یون های منفی آزاد می کند، گرد و غبار را کاهش می دهد و الکتریسیته ساکن را کاهش می دهد و شادابی دنیای طبیعی را شبیه سازی می کند.

از نظر هوشمندی، فن Smartmi DC Floor از قابلیت کنترل برنامه MIJIA پشتیبانی می کند. از طریق این برنامه، کاربران می توانند زمان راه اندازی از پیش تعیین شده، تنظیم روشنایی صفحه نمایش، تنظیم زاویه سر، بررسی دما و رطوبت داخلی و غیره. همچنین کاربران می توانند سرعت باد را از برنامه MIJIA تنظیم کنند.

در حال حاضر این پنکه با قیمت 699 یوان (107 دلار) از Jingdong قابل سفارش می باشد.

افزایش قیمت تلویزیون Redmi MAX سایز 86 اینچی شیائومی: اکنون قیمت آن 9999 یوان (1532 دلار) می باشد

مقاله قبلی

مشخصات احتمالی Realme Q3 Pro: صفحه نمایش AMOLED و پردازنده Dimensity 1100

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *