خبر

مقایسه مشخصات: لنوو Legion Phone Duel 2 و شیائومی Mi 11 Ultra

0

Lenovo به تازگی یک گوشی مخصوص بازی در بازارهای جهانی عرضه کرده است: Legion Phone Duel 2. اکنون، تلفن های مخصوص بازی تنها تلفن های با مارک Lenovo هستند که در سطح جهانی فروخته می شوند. اما تلفن های بازی محور تنها دستگاه های بسیار راحت برای بازی نیستند. با وجود این تلفن های فاقد برخی از ویژگی های جالب بازی-محور، پرچمداران سطح بالا نوع دیگری از تلفن های مناسب برای پرمخاطب ترین گیمرها هستند. آیا باید سراغ یک تلفن بازی بروید یا یک تلفن عادی با یک بخش سخت افزاری رده بالا؟ این مقایسه ای است بین پیشرفته ترین تلفن بازی چینی و بهترین پرچمدار منتشر شده توسط شیائومی تاکنون: Xiaomi Mi 11 Ultra. امیدوارم به شما کمک کند تا یک گوشی خوب برای ارتقا مهارت های بازی خود انتخاب کنید.

طراحی

شیائومی Mi 11 Ultra از آنجا که یک گوشی معمولی است ، طراحی متین تری دارد، در حالی که تلفن Duel 2 Lenovo Legion زیبایی زیبایی دارد زیرا تلفن گیمرها است. Lenovo Legion Phone Duel 2 دارای چندین ناحیه حساس به فشار است که دو ناحیه نیز به عنوان محرک های بازی شناخته می شوند. این ویژگی را با شیائومی Mi 11 Ultra دریافت نمی کنید. علاوه بر این، دارای یک نور RGB در قسمت عقب، یک دوربین پاپ آپ جانبی نصب شده برای استریمرها و دارای لوازم جانبی اختصاصی مخصوص بازی است. با این حال، اگر می خواهید در کل بهترین طراحی و کیفیت ساخت را داشته باشید، باید سراغ شیائومی Mi 11 Ultra بروید. دارای بدنه محکم تر، صفحه ای خمیده با حاشیه های باریک تر است و همچنین گواهینامه IP68 ضد آب را دارد.

صفحه نمایش

Lenovo Legion Phone Duel 2 نمایشگری را ارائه می دهد که برای گیمرها بسیار مفید است زیرا با یک نمونه فوق العاده بالا از نمونه لمسی و نرخ تازه سازی 144 هرتز بالا ارائه می شود. علاوه بر این، یک صفحه بسیار گسترده 6.92 اینچی دارد. اما اگر ابعاد، میزان تازه سازی و میزان نمونه برداری لمسی را حذف کنیم، شیائومی Mi 11 Ultra از هر نظر برتر است. این از وضوح بالاتر +Quad HD، تولید مثل رنگ بهتر و پشتیبانی از +HDR10 و Dolby Vision برخوردار است. علاوه بر این، شیائومی Mi 11 Ultra با یک صفحه نمایش ثانویه در قسمت عقب همراه است که امکان استفاده از دوربین های عقب برای سلفی گرفتن را دارد.

مشخصات و سیستم عامل

Lenovo Legion Phone Duel 2 و Xiaomi Mi 11 Ultra مجهز به همان چیپست Snapdragon 888 هستند . با حداکثر 16 گیگابایت RAM و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شوند. با توجه به سخت افزاری یکسان، عملکردهایی که این گوشی ها می توانند داشته باشند مشابه هستند. اما Lenovo Legion Phone Duel 2 دارای سیستم خنک کننده پیشرفته تری است.

دوربین

هیچ چالشی وجود ندارد: شیائومی Mi 11 Ultra بهترین دوربین از این مقایسه و یکی از بهترین تلفن های دوربین دار تاکنون است. این گوشی یک دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک جفت دوربین 48 مگاپیکسلی برای بزرگنمایی نوری (پریسکوپی) و عکس های فوق تصویری دارد. از طرف دیگر ، Lenovo Legion Phone Duel 2 دارای یک دوربین جلو برتر (با وضوح 44 مگاپیکسل) است که می تواند توسط استریمرها هنگام پخش در حالت افقی استفاده شود.

باتری

Lenovo Legion Phone Duel 2 دارای باتری بزرگتر 5500 میلی آمپری است و می تواند عمر باتری بیشتری را ارائه دهد، اما تفاوت آن با شیائومی Mi 11 Ultra زیاد نیست. Mi 11 Ultra از فناوری شارژ سریع 67 وات کندتری برخوردار است، اما بر خلاف Legion Phone Duel 2 (90W)، برای رسیدن به سریعترین سرعت شارژ نیازی به دو کابل ندارید. شیائومی Mi 11 Ultra همچنین از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، در حالی که رقیب آن پشتیبانی نمی کند.

قیمت

Lenovo Legion Phone Duel 2 از 999 یورو / 1200 دلار در بازار جهانی شروع می شود، در حالی که قیمت اولیه رقیب آن 1200 یورو / 1440 دلار است. شکی نیست: شیائومی Mi 11 Ultra یک گوشی برتر است. اما اگر شما یک گیمر / استریمر هستید و به دنبال بهترین گوشی مخصوص بازی هستید، پس Lenovo Legion Duel 2 به دلیل گزینه های مخصوص بازی، دوربین سلفی جانبی، سیستم خنک کننده پیشرفته و موارد دیگر گزینه بهتری است.

شیائومی در اولین فروش بیش از 30000 واحد Mi MIX Fold را در یک دقیقه به فروش رساند

مقاله قبلی

افزایش قیمت تلویزیون Redmi MAX سایز 86 اینچی شیائومی: اکنون قیمت آن 9999 یوان (1532 دلار) می باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *