خبر

شیائومی در مورد فناوری پیشرفته خنک کننده در Mi Mix Fold توضیحاتی منتشر کرد

0

شیائومی توضیحات مفصلی از فن آوری پیشرفته اتلاف حرارت به کار رفته در طراحی جدیدترین و عالی ترین گوشی هوشمند Mi Mix Fold ارائه داده است.

در مقاله ای که در Weibo منتشر شد، شرکت فناوری چینی همه فن حریف توضیح داد که چگونه سرانجام بر چالش اتلاف گرما که در دستگاه های تاشو بسیار برجسته است، غلبه کرد. یک مشکل عمده در تلفن های هوشمند تاشو این است که ظرفیت اتلاف گرما به شدت به وضعیت تاشو بستگی دارد. دیده شده است که کناره دستگاه که SoC را در خود جای داده دمای بیشتری دارد.

Mi Mix Fold فروش خود را در بازار چین از 16 آوریل آغاز کرده است و برای سه نوع موجود براساس ظرفیت حافظه آنها بین 11000 تا 13000 یوان قیمت دارد. شیائومی می گوید مکانیزم اتلاف حرارت پروانه ای که برای Mi Mix Fold ایجاد شده است، خنک سازی کارآمد را از یک طرف دستگاه به طرف دیگر در سراسر مکانیسم لولا امکان پذیر می کند.

تلفن هوشمند Mi Mix Fold همراه با انبوهی از مکانیزم های خنک کننده و مواد مقاوم در برابر حرارت است که با ترکیب یکدیگر Mi Mix Fold را به یک شاهکار در بخش تاشو تبدیل می کند. در حقیقت، آزمایش محصول نشان داد که ورق گرافیت مقاوم در برابر خم شدن می تواند پس از صدها هزار خمش 180 درجه مقاومت خود را حفظ کند.

Mi Mix Fold از چیپست Qualcomm’s Snapdragon 888 5G پشتیبانی می کند ، به این معنی که از پشتیبانی 5G برخوردار است. اسنپدراگون 888 از بهترین تراشه های پیشرفته موجود است. نمایشگر تاشو خارجی 6.52 و داخلی 8.01 اینچی از اجزای ابتکاری جدیدترین تاشو شیائومی هستند. Mi Mix Fold دارای یک باتری 5020 میلی آمپری است که توانایی شارژ سریع 67 وات را دارد. این گوشی دارای یک دوربین عکاسی که شامل یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با لنز مایع، یک دوربین بسیار عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی است.

انواع نسخه های حافظه داخلی شیائومی Mi 11X ،Mi 11X Pro ،Mi 11 Ultra در هند

مقاله قبلی

شیائومی در اولین فروش بیش از 30000 واحد Mi MIX Fold را در یک دقیقه به فروش رساند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *