خبر

ردیاب دود شیائومی با 5 سال عمر باتری و قیمت 22 دلار معرفی شد

0

شیائومی محصول جدید خانه هوشمند خود را روانه بازار کرده است که هم اکنون از طریق پلتفرم Youpin به فروش می رسد. ردیاب دود شیائومی، محصولی است که به طور مشترک توسط شیائومی و هانی ول ساخته شده و آرم های دو مارک در جلوی دستگاه چاپ شده است.

ردیاب دود شیائومی توسط China’s 3C به عنوان یک محصول ضد آتش تایید شده است به این معنی که از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است. این محصول می تواند بهبرنامه MIJIA وصل شود و بخشی از اکوسیستم خانه هوشمند را تشکیل دهد. در این راستا، این محصول از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده می کند. در واقع، شیائومی پیش از این چند سال پیش یک آشکارساز دود را عرضه کرده بود اما این مدل از یک درگاه WiFi استفاده می کرد که تفاوت عمده با این مدل است.

دقیقاً مانند مدل قبلی، ردیاب دود شیائومی از طرح هزارتوی نوری استفاده می کند، که می تواند ذرات دود تولید شده توسط آتش را تشخیص دهد و بلافاصله در اولین بار زنگ خطر را به صدا درآورد.

با تشخیص وضعیت خطرناک، از طریق دستگاه تلفن همراه هشدار داده می شود. در صورت بروز زنگ هشدار غلط، کاربر می تواند با استفاده از برنامه MIJIA در تلفن همراه صدا را از راه دور قطع کند.

ردیاب دود بلندگوی مخصوص به خود را دارد که می تواند در فاصله 3 متری صدای زنگ خطر با صدای 80 دسی بل را منتشر کند و به اعضای خانواده اجازه می دهد به موقع واکنش نشان دهند. پوسته خارجی محصول از مواد ضد اشعه ماورا بنفش ساخته شده است که پس از استفاده طولانی مدت به رنگ زرد در نمی آید. زنگ هشدار همچنین دارای یک شبکه ضد حشرات است تا اطمینان حاصل کند که قطعات حساس توسط حشرات پوشانده نمی شوند.

علاوه بر این، از باتری لیتیوم منگنز یکبار مصرف با مشخصات CR17450 با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعت و عمر باتری تا 5 سال استفاده می کند. این گجت را می توان به دیوار پیچ کرد یا به دلخواه روی سطح دیوار مهر کرد. صفحه نصب، پیچ، باتری و سایر لوازم جانبی در بسته موجود است و کاربران نیازی به خرید آنها به صورت جداگانه ندارند.

ردیاب دود شیائومی 149 یوان (22 دلار) است و هم اکنون از طریق شیائومی یوپین در چین در دسترس است. ما انتظار داریم که به این زودی ها در سایر نقاط جهان نیز عرضه شود.

سری Xiaomi Mi TV EA 2022 برای 16 آوریل آماده می شود

مقاله قبلی

فروش شیائومی Mi 11 Lite در چین با قیمت 2299 یوان (352 دلار) شروع می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *