خبر

تلویزیون 75 اینچی شیائومی Mi QLED در تاریخ 23 آوریل در هند عرضه می شود

0

دیروز، شیائومی یک تلویزیون Mi جدید در هند را معرفی کرد و ما حدس زدیم که می تواند Mi TV Q1 از اروپا باشد. امروز این شرکت تأیید کرده است که تلویزیون Mi QLED از 23 آوریل در هند عرضه می شود.

شیائومی اعلامیه راه اندازی تلویزیون Mi QLED با اندازه 75 اینچی را از طریق یک پست توییتر اعلام کرد. یک صفحه میکروسایت نیز به طور مستقیم در وب سایت Xiaomi India فعال شده و تصاویر تیزر نشان می دهد که این تلویزیون MI TV Q1 از اروپا است.

گفته می شود، این تلویزیون دومین تلویزیون QLED برای شیائومی در هند خواهد بود. در دسامبر سال 2020، شیائومی رسماً اولین تلویزیون QLED خود با اندازه نمایشگر 55 اینچ را در هند عرضه کرد.

به هر حال ، شیائومی عرضه تلویزیون Mi QLED را در 23 آوریل محدود نمی کند. ما قبلاً می دانیم که این شرکت پرچمدار برتر Mi 11 Ultra و سری Mi 11X خود را به بازار عرضه می کند. به نظر می رسد این رویداد یکی از بزرگترین رویدادهای شیائومی در هند خواهد بود.

مشخصات Mi QLED TV 75 اینچ (انتظار می رود)

اگر شیائومی تغییر خاصی در مدل مخصوص هند ایجاد نکند، تلویزیون Mi QLED باید دارای یک صفحه نمایش 75 اینچی QLED 4K باشد که 100٪ طیف رنگی NTSC را پوشش می دهد، دارای 1.07 میلیارد رنگ و 1024 سایه رنگ مختلف است.

صفحه نمایش احتمالاً دارای زاویه دید 178 درجه، نسبت کنتراست 10000:1، نرخ تازه سازی 120 هرتز با گواهینامه MEMC و +HDR10  و پشتیبانی از Dolby Vision خواهد بود.

ما می توانیم از ویژگی های دیگری مانند درگاه های HDMI 2.1 ،ALLM، ریموت بلوتوث 360 درجه، بلندگوهای 30 وات با Dolby Audio M و DTS-HD، سیستم عامل Android TV 10 تلویزیون، دستیار Google / دستیار صوتی پشتیبانی دستیار صوتی و برنامه های محبوب از قبل نصب شده از جمله Netflix انتظار داشته باشیم. Amazon Prime Video و YouTube.

POCO M3 Pro می تواند به جای Redmi Note 10 5G اصلاح شده وارد بازار شود

مقاله قبلی

سری Xiaomi Mi TV EA 2022 برای 16 آوریل آماده می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *