خبر

سری Mi 11X شیائومی رسماً از 23 آوریل در هند عرضه می شود

0

شیائومی قبلاً عرضه قریب الوقوع تلفن هوشمند Mi 11 Ultra را در هند تأیید کرده است که در 23 آوریل برگزار می شود. غول فناوری چینی اکنون تأیید کرده است که در همان تاریخ سری جدید پرچمدار X را در هند عرضه می کند.

این شرکت نام دقیق مدل های سری X را فاش نکرد اما این موضوع را خاطرنشان کرد که این سری عملکرد Xtreme، نمایشگر Xceptional و طراحی Xquisite را ارائه می دهد. همچنین گفته می شود این تلفن ها برای هند سفارشی ساخته شده اند.

با توجه به شایعات قبلی و تأیید رئیس بازاریابی Mi India، تلفن های هوشمند متعلق به سری Mi 11 هستند. مدل ها شامل Mi 11X و Mi 11X Pro هستند. گفته می شود که به ترتیب Redmi K40 / POCO F3 و Redmi K40 Pro + / Mi 11i مدل های جدیددر هند می باشند.

انتظار می رود که این مدل ها از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 888 بهره مند شوند و این در راستای تذکر اخیر مانو کومار جین، رئیس Xiaomi India است که این شرکت چندین گوشی با Snapdragon 888 را در هند عرضه خواهد کرد.

به غیر از تلفن های هوشمند، شیائومی Mi Band 6 را نیز عرضه خواهد کرد که با عنوان Mi Smart Band 6 عرضه می شود. انتظار می رود Mi Watch Lite نیز در همین رویداد عرضه شود. این خبر هنوز تایید نشده است اما ما انتظار داریم از این به بعد تیزر رسمی در این زمینه منتشر شود.

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای توالت هوشمند DIIIB Supercharged با قیمت 350 دلار

مقاله قبلی

جعبه هدیه منحصر به فرد شیائومی Mi MIX Fold شامل یک عطر Armani و Mi Band 6 NFC می باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *