خبر

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای توالت هوشمند DIIIB Supercharged با قیمت 350 دلار

0

غول فناوری چینی، شیائومی به طور رسمی از توالت هوشمند DIIIB Supercharged تحت سرمایه گذاری جمعی در پلاتفرم Youpin رونمایی کرد. اگرچه قیمت خرده فروشی این دستگاه 4499 یوان (686 دلار) می باشد، اما در طول دوره تأمین مالی سرمایه دستگاه به قیمت 2،299 یوان (350 دلار) فروخته می شود.

توالت هوشمند راه حلی برای مشکلات فشار کم آب است که توسط افرادی که در ساختمان های بلند مرتبه یا جاهای دیگر زندگی می کنند، فشار آب کم شستن توالت را به یک مشکل جدی تبدیل می کند. توالت هوشمند DIIIB Supercharged همراه با یک سیستم فلاشینگ تحت فشار دو موتوره داخلی است. در مقایسه با توالت های هوشمند معمولی، فشار آب بسیار کمی نیاز دارد. در مورد شرایط نصب نیازی به فکر کردن زیاد نیست و می تواند حتی خارج از خط لوله اصلی نصب شود.

از نظر کارایی، توالت هوشمند دارای یک دریچه تخلیه با کنترل دوگانه با فناوری تحت فشار و یک ساختار شناوری داخلی نوآورانه است که می تواند شیر تخلیه را فوراً باز کند تا به یک فشار زیاد با سرعت دوم و جابجایی بزرگ برسد. پس از پایان تخلیه، برای صرفه جویی در مصرف آب به طور خودکار سریع به حالت اولیه بر می گردد. توالت هوشمند از کنترل های مکانیکی و فیزیکی استفاده می کند که به شما امکان می دهد حتی در صورت قطع برق همچنان از آن استفاده کنید.

توالت هوشمند DIIIB Supercharged دارای دو مشخصات است. نسخه استاندارد فشار دو موتوره، حرارت فوری، نمایشگر دیجیتال، عملیات کنترل از راه دور و عملکرد شستشوی نبض تحت فشار را فراهم می کند، در حالی که نسخه ارتقا یافته 300 یوان گران تر از نسخه استاندارد است. احساس گرگرفتگی پا، عملکرد فیلتر ترک ضد یخ.

به عنوان یک توالت هوشمند، از گرمایش صندلی، گرمایش دمای آب، خشک شدن هوای گرم، بوی بدزدایی با کربن فعال، نور کم شبانه و سایر عملکردها پشتیبانی می کند. همچنین از یک نمایشگر LCD که دمای فعلی آب را نشان می دهد، بهره می برد.

به روزرسانی MIUI 12.5 برای سری Mi 8 شیائومی MI MIX 3 و MI MIX 2S تأیید شد

مقاله قبلی

سری Mi 11X شیائومی رسماً از 23 آوریل در هند عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *