خبر

شیائومی Mi 11 Ultra در مالزی ارزان تر از اروپا است

0

شیائومی Mi 11 Ultra را در اواخر ماه مارس در رویداد “Mega Launch” خود عرضه کرد. از هم اکنون، این تلفن هوشمند فقط برای خرید در چین موجود است. اما این به زودی تغییر خواهد کرد زیرا این شرکت تاریخ برای عرضه در مالزی را اعلام کرده است.

شرکت فناوری چینی شیائومی یازدهمین سالگرد تأسیس خود را با ارائه تخفیف به عنوان بخشی از Mi Fan Festival 2021 در سراسر جهان جشن می گیرد. به مناسبت این جشن، این شرکت همچنین گرانترین تلفن هوشمند “معمولی” خود را در مالزی آغاز کرده است.

طبق صفحه فیس بوک شیائومی مالزی، این شرکت از 8 آوریل شروع به پیش فروش Mi 11 Ultra در این کشور می کند. مشتریانی که تلفن را پیش خرید می کنند یک جا کلیدی نسخه ویژه جشنواره Fan Festival Mi Fan و یک تی شرت رایگان دریافت خواهند کرد.

از همه مهمتر، شیائومی Mi 11 Ultra نسخه 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی در مالزی 1041 دلار قیمت دارد. به عبارت دیگر، این دستگاه ارزان تر از اروپا است که قیمت آن 1424 دلار است. به هر حال، هنوز قیمت آن از قیمت چین گران است(993 دلار).

اما آنچه شایان ذکر است مالزی اولین بازار جهانی است که Mi 11 Ultra را خریداری می کند. از آنجا که شیائومی قبلا قیمت این گوشی را برای اروپا اعلام کرده است، این شرکت هنوز در دسترس بودن آن را فاش نکرده است.

Mi 11 Ultra نیز قرار است در تاریخ 23 آوریل در هند عرضه شود. قیمت این دستگاه بیش از 944 دلار در این کشور گزارش شده است.

Lei Jun پس از بررسی در Weibo، در یک پخش مستقیم از ماشین الکتریکی شیائومی و دامنه قیمت آن رونمایی کرد

مقاله قبلی

شیائومی امسال 3 گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 870 SoC را روانه بازار می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *