خبر

شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro به روزرسانی پایدار MIUI 12.5 را در چین دریافت می کنند

0

شیائومی Mi 10 Ultra اولین گوشی هوشمندی بود که به روزرسانی پایدار MIUI 12.5 را دریافت کرد. اکنون، Mi 10 و Mi 10 Pro آن را دریافت می کنند.

یک به روزرسانی OTA با نسخه V12.5.3.3.0.RJBCNXM و V12.5.3.0.0.RJACNXM به ترتیب برای Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 Pro در چین عرضه می شود. حجم این آپدیت در حدود 4.0 گیگابایت است و جدیدترین MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 را برای دستگاه ها به ارمغان می آورد.

اگر بخاطر بیاورید، چند روز پیش شیائومی نسخه به روزرسانی پایدار MIUI 12.5 را برای کاربران در چین عرضه کرد. همانطور که در بالا ذکر شد، Mi 10 Ultra و به دنبال آن دستگاه های دیگری مانند Mi 11 ،Mi 9 SE اخیراً آن را دریافت کرده اند.

به روزرسانی Mi 10 و Mi 10 Pro همچنین دارای وصله امنیتی مارس 2021 است. شیائومی MIUI 12.5 را در ماه دسامبر عرضه کرد. رابط کاربری دارای پیشرفت هایی مانند بهبود طراحی رابط کاربر، تصاویر زمینه فوق العاده بیشتر، حفظ حریم خصوصی بهتر، موارد لغو شده، +MIUI، برنامه های داخلی غیرقابل حذف و موارد دیگر است.

با این وجود گفته می شود که عرضه بیشتر ادامه خواهد داشت و این آپدیت ها فقط مختص پرچمداران نمی باشد زیرا شیائومی قبلا لیستی از 28 دستگاه که در موج اول آپدیت ها را دریافت می کتتد منتشر کرده بود. وقتی صحبت از بازارهای جهانی می شود، Mi 11 احتمالاً به زودی این آپدیت را دریافت می کند و به دنبال آن دستگاه های مختلفی در این لیست قرار دارند.

در مورد کاربران Mi 10 در جاهای دیگر، به خاطر داشته باشید که این عرضه فقط برای کشور چین است بنابراین باید منتظر بمانید تا Xiaomi مناطق را برای این به روزرسانی پایدار گسترش دهد. و برای کاربران در چین، این سازه های خاص “بهبود بتا با ثبات” دارند، بنابراین باید در حال حاضر فقط برای تعداد کمی در دسترس باشد، ولی در روزهای آینده به صورت گسترده تر عرضه شود.

مقایسه مشخصات شیائومی Mi 11 Ultra، سامسونگ Galaxy S21 Ultra و OPPO Find X3 Pro

مقاله قبلی

سرمایه گذاری جمعی شیائومی برای دریل برقی هوشمند خانگی بدون جارو MIJIA با قیمت 68 دلار

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *