خبر

شیائومی آغاز فعالیت خود را در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی هوشمند اعلام کرد

0

شیائومی که در حال حاضر سومین تولید کننده گوشی های هوشمند بزرگ جهان است، مدتی است که در تلاش است تا وارد بازار وسایل نقلیه هوشمند شود. امروز این شرکت رسماً ورود به تجارت وسایل نقلیه الکتریکی هوشمند خود را اعلام کرده است.

این شرکت فاش کرده است که در حال تاسیس یک شرکت تابعه کاملاً برای کار در زمینه وسایل نقلیه الکتریکی و مشاغل مرتبط است. در ابتدا، این شرکت قصد دارد حدود 10 میلیارد یوان (1.5 میلیارد دلار) سرمایه گذاری کند، اما طی یک دوره 10 ساله، این شرکت بیش از 10 میلیارد دلار برای این دسته از تجارت جدید سرمایه گذاری خواهد کرد.

بعلاوه، همچنین تأیید شده است که لی جون، که در حال حاضر مدیر اجرایی گروه شیائومی است ، همچنین به عنوان مدیر اجرایی این نهاد جدید وسایل نقلیه الکتریکی هوشمند خدمت خواهد کرد.

اخیراً، در پانزدهمین نشست سالانه مجمع کارآفرینان چین، لی جون تایید کرده بود که شیائومی برای سه تا پنج سال آینده برنامه ای برای عرضه یک وسیله نقلیه الکتریکی ندارد زیرا قصد دارد روی محصولات موجود خود تمرکز کند.

چند روز پیش، گزارش شد که سازنده تلفن های هوشمند مستقر در چین می تواند با China Great Wall Motor Co Ltd شریک شود و از کارخانه آن برای ساخت ماشین الکتریکی خود استفاده کند. اما هر دو شرکت از اظهار نظر در این مورد خودداری کردند.

با توجه به سوابق قبلی شیائومی، احتمالاً خودروی هوشمند آینده این شرکت یک محصول اقتصادی خواهد بود و بازار گسترده را هدف قرار خواهد داد. ما انتظار داریم که جزئیات بیشتر مربوط به این تجارت جدید در رویداد Xiaomi Mega Launch Part II که انتظار می رود این شرکت گوشی هوشمند Mi MIX Fold را عرضه کند، فاش شود.

 

شیائومی Mi 10 Ultra اولین دستگاهی است که بروزرسانی پایدار از MIUI 12.5 دریافت می کند

مقاله قبلی

شیائومی اولین تراشه پردازش سیگنال تصویر خود را که Surge C1 نامیده می شود، معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *