خبر

ماشین لباسشویی MIJIA Pulsator با ظرفیت 10 کیلوگرم در قفسه فروشگاه ها مشاهده شد

0

علاوه بر چهار تلفن هوشمند شیائومی، لپ تاپ شیائومی و شیائومی Mi Band 6، شیائومی امروز نیز یک سری محصولات خانه هوشمند را روانه بازار می کند. آنها شامل روترها، کولر گازی نسل جدید و رطوبت ساز نسل جدید، ربات های جارو کشنده و غیره هستند. اکنون، ماشین لباسشویی Mijia و خشک کردن Three Musketeers در قفسه های فروشگاه هایی مانند JD.com با قیمت 1499 یوان (حدود 229 دلار) قابل خریداری است.

ویژگی های ماشین لباسشویی MIJIA Pulsator

طبق گفته سازنده، ماشین لباسشویی 10 کیلوگرمی MIJIA Pulsator قادر به شستن 48 پیراهن، 4 پرده یک متری از کف تا سقف، 16 جفت شلوار جین، 4 ست چهار ست تخت و لباس های یک خانواده چهار نفره است. این ماشین لباسشویی از 16 برنامه شستشوی حرفه ای برخوردار است. همچنین، از آنجا که چندین برنامه شستشو وجود دارد، می توان از این دستگاه برای شستن پارچه های ظریف یا سطح بالا استفاده کرد. فقط با یک دکمه روی دستگاه می توانید از 16 برنامه شستشوی حرفه ای بین هشت برنامه جابجا کنید. همچنین، برنامه MIJIA به کاربران اجازه می دهد 8 برنامه حرفه ای اضافی را انتخاب کنند.

این ماشین لباسشویی از روکش میرایی شیشه پانوراما و بدنه کاملاً فلزی استفاده می کند. همچنین ظرفیت آن 10 کیلوگرم است، از اتصال هوشمند NFC و کنترل از راه دور توسط Xiao Ai پشتیبانی می کند. علاوه بر این، دستگاه از روش های شستشوی DIY پشتیبانی می کند، دارای میزان حذف کنه 99.9 است، از خود تمیز کردن بشکه داخلی پشتیبانی می کند. سرانجام، یک جعبه فیلتر گرد و غبار نخ جادویی نیز دارد.

شیائومی Mi 11 Ultra دارای استاندارد IP68 می باشد

مقاله قبلی

خشک کن حرارتی پمپی Mijia با ظرفیت 10 کیلوگرم در قفسه برخی فروشگاه ها قرار گرفت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *