خبر

شیائومی تأیید کرد Mi Band 6 در تاریخ 29 مارس عرضه می شود

0

دستبندهای تناسب اندام Mi Band شیائومی موفقیت چشمگیری داشته است. سال گذشته، Mi Band 5 را در ژوئن قبل از عرضه جهانی در ماه ژوئیه به عنوان Mi Smart Band 5 معرفی کرد. کمتر از یک سال بعد، جانشینی آن در راه است و با نام Mi Band 6 عرضه می شود.

دستبند تناسب اندام جدید برای عرضه در تاریخ 29 مارس تأیید شده است، همان روزی که شیائومی گوشی های Mi 11 Pro ، Mi 11 Ultra و Mi MiX جدید را معرفی می کند. انتظار می رود دستبند جدید تناسب اندام ویژگی های جدید و به روزرسانی شده ای داشته باشد اما به نظر نمی رسد طراحی آن تغییر کرده باشد.

عکسی که هفته گذشته منتشر شد، نشان می دهد Mi Band 6 از لحاظ طراحی تقریباً مشابه با مدل قبلی خود است. در این تصویر کابل شارژ مغناطیسی دقیقاً مانند Mi Band 5 نشان داده شده است.

Abi Go، رئیس بازاریابی محصولات شیائومی و سخنگوی جهانی نیز ویدئویی را به اشتراک گذاشت که اشاره به معرفی Mi Band 6 می کند.

انتظار می رود یکی از ویژگی های Mi Band 6 پشتیبانی از تشخیص سطح اکسیژن خون (نظارت بر SpO2) باشد. با معرفی Mi Band 5 در سال گذشته تعجب آور بود و فاقد این ویژگی بود. همچنین گزارش شده است که ممکن است از نمایشگر بزرگتر، تا 30 حالت ورزشی را پشتیبانی کند و در دو نوع استاندارد و NFC عرضه شود.

Mi Band 6 در خارج از چین با عنوان Mi Smart Band 6 عرضه می شود.

اسکوتر برقی Ninebot F25 با تایرهای 10 اینچی، برد 20 کیلومتر با قیمت 244 دلار عرضه شد

مقاله قبلی

Haylou MoriPods TWS با تراشه کوالکام 3040 و بلوتوث 5.2 عرضه شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *