خبر

اسکوتر برقی Ninebot F25 با تایرهای 10 اینچی، برد 20 کیلومتر با قیمت 244 دلار عرضه شد

0

شریک شیائومی، Segway-Ninebot اسکوتر برقی Ninebot F25 را در چین عرضه کرده است. اسکوتر از طرح تاشو استفاده می کند که اسکوترهای Ninebot برای آن شناخته شده اند. اسکوترهای برقی MIJIA نیز طراحی مشابه  Ninebot دارند.

اسکوترهای برقی به دلیل سهولت در نگهداری، قابلیت حمل و مقرون به صرفه بودن، راننده روزانه بسیاری از افراد هستند. با این حال، در برخیاز این اسکوترها در استفاده طولانی مدت، لاستیک ها به راحتی دچار سوراخ شدن و فرسودگی می شوند، به طوری که برخی از کاربران اسکوتر معمولاً به لاستیک های غیر پنوماتیک توخالی روی می آورند که منجر به پایین آمدن راحتی سوار شدن می شود.

این اسکوتر برقی از دو تایر 10 اینچی الاستیک بالا بهره می برد. Ninebot می گوید لاستیک ها در مقایسه با لاستیک های قبلی دوام بیشتری دارند. همچنین، سطح لاستیک برای جلوگیری از لغزش در جاده های مرطوب، طراحی آب شکن و ضد لغزش را در پیش گرفته است.

از نظر قدرت، اسکوتر برقی Ninebot F25 از یک موتور بدون برس و بدون هال با طول عمر 3000 ساعت استفاده می کند. دارای یک باتری لیتیومی است که به گفته این شرکت با گذشت 5 سال هنوز 70٪ از عمر خود را حفظ خواهد کرد. قدرت اسکوتر 300 وات و برد آن 20 کیلومتر است.

اسکوتر دارای سه حالت است. حالت صرفه جویی در انرژی، حالت استاندارد و حالت ورزشی. یک نمایشگر LED بر روی دسته وجود دارد و حالت ها را می توان به راحتی تغییر داد. حالت انرژی دارای حداکثر سرعت 15 کیلومتر در ساعت می باشد در حالی که حالت استاندارد و حالت ورزشی حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت است.

از جنبه های دیگر، اسکوتر برقی Ninebot F25 به فناوری مدیریت BMS مجهز است، که به طور دقیق وضعیت کار باتری را در همه زمان ها کنترل می کند و از چندین محافظت برخوردار است.

 

شیائومی Mi 11 Ultra با 12 گیگابایت رم در Geekbench ظاهر شد

مقاله قبلی

شیائومی تأیید کرد Mi Band 6 در تاریخ 29 مارس عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *