خبر

گوشی هوشمند سری Mi MIX شیائومی در تاریخ 29 مارس رونمایی می شود

0

شیائومی رویداد 2021 عرضه محصول جدید خود را در تاریخ 29 مارس، که به میزبانی چین برگزار می شود ، و یک رویداد زنده را برای بازارهای جهانی برنامه ریزی کرده است. این شرکت تأیید کرده است که تلفن های هوشمند Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra را در همان رویداد به همراه لپ تاپ Mi Notebook Pro و ماشین لباسشویی جدید MIJIA روانه بازار می کند.

ما انتظار داشتیم که این شرکت در همان رویداد دستگاه سری Mi MIX را نیز عرضه کند و شیائومی اکنون این موضوع را تأیید کرده است. در حالی که این شرکت تأیید کرده است که گوشی هوشمند Mi MIX در تاریخ 29 مارس به بازار عرضه می شود، اما هیچ چیز دیگری در رابطه با این دستگاه اعلام نکرده است.

انتظار می رود این گوشی هوشمند جدید سری Mi MIX اولین گوشی هوشمند تاشو این شرکت باشد. همانطور که اخیراً گزارش کردیم، دستگاه قبلاً گواهینامه 3C را دریافت کرده است.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس نمی باشد، اما اعتقاد بر این است که این تلفن می تواند بخشی از مجموعه Mi MIX باشد که این شرکت برای دستگاه های آزمایشی خود استفاده می کند. این اسمارت فون 5G آینده احتمالاً دارای طراحی لولایی مانند Galaxy Z Fold2 است که باعث می شود صفحه نمایش به داخل تا شود.

بر اساس گزارش های قبلی، اعتقاد بر این است که تلفن هوشمند با اندازه نمایشگر حدود 7 اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه می شود. ممکن است از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 استفاده کند و از یک سنسور دوربین اصلی 108MP در ماژول دوربین سه گانه بهره ببرد، که به راحتی MIUI 12 را اجرا کند و انرژی آن توسط یک باتری 5000 میلی آمپری تامین شود.

اگر این شرکت واقعاً یک گوشی هوشمند تاشو به شکل Mi MIX در رویداد 29 مارس عرضه کند، آنگاه شیائومی در میان معدود مارک هایی است که دستگاهی در این گروه دارند که در حال حاضر شامل سامسونگ، هواوی و موتورولا است.

اطلاعیه رسمی Roborock T7S: مدل سازی تغییرات شدید

مقاله قبلی

ممکن است FIMI NAVI MINI یا FIMI X8 MINI در سال 2021 عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *