خبر

جارو شارژی بی سیم V16 در AWE 2021 حضور پیدا کرد

0

امروز، Dreame Technology رسماً پرچمدار سالیانه جارو برقی بی سیم جدید Dreame V16 را منتشر کرد و اولین خط تولید عمده خود را در AWE برای اولین بار معرفی کرد.

ظاهر:

جنس موتور Dreame V16 به یک خط برش یکپارچه از آلیاژ آلومینیوم ارتقا یافته است. میله پسوند برای اولین بار از مواد الیاف کربن استفاده شده در اتومبیل های هوافضا و سوپر اسپرت استفاده می کند و وزن آن 28٪ سبک تر از میله های فلزی است. ، کل دستگاه وزن بسیار کمی دارد.

Dreame V16 مجهز به سیستم جداسازی گرد و غبار سیکلون چند مخروطی است که می تواند با استفاده از آیرودینامیک به یک راندمان تفکیک گاز و گرد و غبار بسیار بالا در حدود 99.6 برسد، بار عنصر فیلتر را کاهش می دهد و عمر مفید بیشتری دارند.

مشخصات V16:

از نظر طراحی تعاملی هوشمند، صفحه نمایش تمام رنگی با کیفیت بالا و استفاده شده توسط Dreame V16 می تواند سه حالت مختلف کار را نشان دهد: مداوم، قوی و فوق العاده قوی، به کاربران امکان می دهد به راحتی کار کنند و عملکرد دستگاه را کنترل کنند.

Dreame همچنین جدیدترین محصول جارو – ربات جاروکننده لیزری دو خطه Dreame L10 Pro را به نمایش می گذارد، که از فناوری دو خطه لیدار استفاده می کند، همراه با الگوریتم هوشمند SLAM (موقعیت یابی و ساخت نقشه در زمان واقعی) Dreame برای توسعه محیط خانه بازسازی سه بعدی و شناسایی دقیق موانع موجود در زمین، باعث افزایش کارایی و فرآیند تمیزکاری می شود.

باتری:

از نظر دوام باتری، Dreame V16 از باتری های Murata VTC5D استفاده می کند، که در صنعت باتری در برابر درجه حرارت بالا بسیار مقاوم هستند و عمر باتری آن تا 90 دقیقه است که می تواند در یک فضای بزرگ بازده تمیز کردن کل خانه را برآورده کند. مجهز به برس غلتکی مخملی نرم و روشنایی در قسمت عقب است. طراحی نور را می توان به طور خودکار با توجه به محیط تنظیم کرد.

علاوه بر این، از یک سری لوازم خانگی هوشمند مانند سشوار پرسرعت Hair Artist، ربات جارو D9 و ربات جارو F9 نیز رونمایی شد.

شیائومی ماشین لباسشویی جدید MIJIA را معرفی کرد

مقاله قبلی

اطلاعیه رسمی Roborock T7S: مدل سازی تغییرات شدید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *