خبر

شیائومی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra در تاریخ 29 مارس عرضه می شوند

0

شیائومی اخیراً اعلام کرده است که این شرکت رویداد عرضه محصول جدید خود را در 29 مارس در چین و همچنین در سراسر جهان برگزار می کند. با این حال، این شرکت فاش نکرده است که چه محصولاتی روانه بازار می شوند.

در حالی که چند روز به این رویداد باقی مانده است، این شرکت رسما تأیید کرده است که چندین مدل از گوشی هوشمند پرچمدار Mi 11 یعنی Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra را به بازار عرضه خواهد کرد. به غیر از این، این شرکت همچنین چند دستگاه دیگر نیز روانه بازار خواهد کرد.

این شرکت همچنین پوستر تیزر جعبه خرده فروشی Xiaomi Mi 11 Pro را به اشتراک گذاشته است که فاقد شارژر است. علاوه بر این، نام تجاری چینی اسمارت فون “نازک و سبک” را “Android King” می نامد.

هنگامی که شیائومی گوشی هوشمند Mi 11 را به بازار عرضه کرد، در آن شارژر وجود نداشت اما نوع دیگری از تلفن تقریباً با همان قیمت وجود داشت که یک شارژر را در جعبه خرده فروشی اضافه می کرد. ما انتظار داریم که این شرکت در دستگاه های آینده نیز همین کار را انجام دهد.

انتظار می رود هر دو گوشی هوشمند سری Mi 11 آینده Mi 11 Pro و Mi 11 Ultra با پشتیبانی از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی کنند. در مقایسه با نوع وانیل، از نظر سرعت شارژ یک قدم جلوتر هستند.

گزارش شده است که شیائومی مخصوصاً برای دو گوشی پرچمدار آینده شارژر GaN ساخته است و اگر شرکت با خرید این تلفن ها آن را به صورت رایگان ارائه دهد، کار بسیار خوبی خواهد بود.

به غیر از این تلفن های هوشمند، این شرکت لپ تاپ Mi Notebook Pro را در همان رویداد عرضه خواهد کرد. چند محصول دیگر در تاریخ 29 مارس عرضه می شوند اما برای دانستن بیشتر در مورد آنها، باید چند روز دیگر صبر کنیم.

شیائومی Mi Zoom Selfie Stick مانند یک چاقوی سوئیسی برای خریدارن با بودجه کم است

مقاله قبلی

شیائومی ماشین لباسشویی جدید MIJIA را معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *