خبر

رندرهای لورفته خبر از ظاهر احتمالی POCO F3 می دهد

0

ما انتظار داریم از دو دستگاه در رویداد آینده عرضه POCO رونمایی شود. POCO X3 Pro یک دستگاه کاملاً جدید و جانشین POCO X3 NFC سال گذشته خواهد بود. در حالی که انتظار می رود دستگاه دیگر POCO F3 باشد. با نام تجاری Redmi K40 مجدداً معرفی خواهد شد. برای کسانی که خبر ندارند، ردمی ماه گذشته سری K40 را در چین عرضه کرد. معمولاً سری K در سطح جهانی با نام تجاری دستگاه های POCO شناخته می شود. امروز یک رندر لو رفته از POCO F3 تأیید کرده است که Redmi K40 را به عنوان POCO F3 دریافت خواهیم کرد.

با تشکر از یک افشاگر معروف ایشان آگاروال، اکنون می دانیم که POCO F3 چگونه خواهد بود. تصاویر لو رفته نشان می دهد دستگاه دقیقاً شبیه Redmi K40 خواهد بود. طراحی از پرچمدار Mi 11 الهام گرفته شده است. این گوشی ظاهری جسورانه و در عین حال درجه یک دارد. این گوشی با سه رنگ از جمله سفید، سیاه و آبی عرضه خواهد شد. نمایشگر جلویی دارای یک سوراخ است که این شرکت در گوشی های اخیر خود از آن استفاده می کند. شکاف در وسط نمایشگر نیز در رندرهای POCO X3 Pro دیده می شود.

مشخصات احتمالی POCO F3

Redmi K40 با نام تجاری POCO F3 تغییر نام می یابد. اما ممکن است تغییراتی نیز داشته باشد. با این وجود، این اطلاعات فوری تأیید می کند که دستگاه از چیپست Qualcomm Snapdragon 870 تغذیه می کند. POCO F3 یک دستگاه 5G خواهد بود و به لطف پردازنده سری 800 کوالکام بسیار توانمند خواهد بود. به غیر از این، POCO F3 دارای یک پنل 6.67 اینچی E4 AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. در بخش نمایشگر نیز هیچ تغییری صورت نگرفته است.

اگرچه، این دستگاه ممکن است کاربران دوربین را به خود جلب نکند. این تلفن دارای یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی است. برای سلفی گرفتن از یک دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی استفاده می شود. سرانجام، یک باتری 4520 میلی آمپری دارد و از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. به طور خلاصه، این دستگاه یک دستگاه چند رسانه ای خواهد بود. می توانید از بازی های مورد علاقه خود با استفاده از پنل E4 AMOLED لذت ببرید. رویداد عرضه این دستگاه در 22 مارس انجام می شود. این گوشی در چین قیمت تهاجمی داشت. باید ببینیم POCO توانایی انجام همان کار را در سطح جهانی دارد یا خیر.

تصویر منتشر شده از شیائومی Mi Smart Band 6 طراحی مشابه با مدل قبلی خود را نشان می دهد

مقاله قبلی

شیائومی Mi Notebook Pro دارای بدنی فوق العاده نازک است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *