خبر

تصویر منتشر شده از شیائومی Mi Smart Band 6 طراحی مشابه با مدل قبلی خود را نشان می دهد

0

انتظار می رود شیائومی Mi Smart Band 6 را به زودی وارد بازار کند. این خبر قبلاً در هند، اندونزی تأیید شده است و گزارش ها حاکی از آن است که صفحه نمایش آن بزرگتر و ردیابی فعالیت بهبود یافته است. امروز تصویری از ردیاب تناسب اندام به صورت آنلاین منتشر شده است.

تصویر Mi Smart Band 6 در صفحه اعلامیه انطباق اتحادیه اروپا رویت شده است. به نظر می رسد توسط شریک Huami ارائه شده است که گفته می شود شیائومی حداقل سه سال دیگر با آن کار می کند. این تصویر با نام Mi Smart Band 6 و شماره مدل XMSH15HM ظاهر شده است.

اگر به یاد بیاورید، ما قبلاً این شماره مدل را در لیست های BIS و مخابرات اندونزی دیده ایم. صحبت از تصویر (بالا)، که نمای جانبی دستگاه را نشان می دهد، شاهد یک طراحی بند و صفحه نمایش مشابه Mi Smart Band 5 هستیم. یک کابل شارژ نیز وجود دارد که وجود شارژ مغناطیسی را تأیید می کند.

در حالی که نمی توان مطمئن بود Mi Mixta Band 6 یک سکوی قبلی است  اما طراحی بندهای دیگر و صفحه نمایش قرص شکل (از کناره ها) مطمئناً شباهت هایی را به شما نشان می دهد. این احتمال وجود دارد که ردیاب تناسب اندام عناصر طراحی را از Mi Smart Band 5 حفظ کند در حالی که از نمایشگر بزرگتری بهره می برد.

Mi Band 6 / Mi Smart Band 6 اولین بار در اینترنت ظاهر شد، جایی که وجود آن در کد برنامه Zepp به برون درز کرد. در این گزارش آمده است که از پایش اکسیژن خون (سنسور SpO2) پشتیبانی می کند و همراه با دستیار الکسا داخلی است.

برخی شایعات دیگر در مورد مشخصات Mi Smart Band 6 شامل NFC و انواع غیر NFC برای بازارهای مختلف، GPS داخلی، نظارت بر ضربان قلب (PPG)، ردیابی خواب، 30 حالت ردیابی فعالیت از جمله زومبا، کریکت، بسکتبال، و کیک بوکسینگ می باشد.

عکس های لو رفته گوشی هوشمند Mi Mix تاشو شیائومی خبر از امکان عرضه آن می دهد

مقاله قبلی

رندرهای لورفته خبر از ظاهر احتمالی POCO F3 می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *