خبر

عکس های لو رفته گوشی هوشمند Mi Mix تاشو شیائومی خبر از امکان عرضه آن می دهد

0

برای اولین بار گزارش شد که شیائومی در سال 2019 یک تلفن قابل جمع شدن در دست کار دارد و از آن زمان، چندین تیزر تبلیغاتی و فاش شده توسط این دستگاه ادعا شده ظاهر شده است. همین دیروز، دستگاهی که گفته می شود این گوشی تاشو است ، در وب سایت 3C مشاهده شد.

این عکس ها شبیه عکس های قبلی است که اوایل سال جاری به بیرون درز کرده بود. تصاویر نشان می  هد که این دستگاه از طرحی شبیه به Galaxy Z Fold 2 بهره می برد. تصاویر جدید نگاهی به قسمت عقبی دارند که مارک تجاری “Mix” را نشان می دهد.

مطابق با طراحی شیائومی تاشو که در چندین خبر رویت شد، Mi Mix تاشو از یک طرح تاشو به سمت داخل درست مانند Galaxy Z Fold 2 استفاده خواهد کرد.

علاوه بر مارک “Mix”، همچنین نشان داده شده است که دستگاه دارای دوربین سه گانه در عقب است که به صورت عمودی قرار گرفته است.

متأسفانه، صفحه داخلی تلفن قابل جمع شدن در دسترس نبود و بنابراین نمی توانیم بگوییم که چگونه به نظر می رسد. ممکن است این دستگاه دوربین سلفی در جلو نداشته باشد. آنچه می توانیم بگوییم این است كه این شركت طبق یك اختراع ثبت شده اخیراً راه بهتری برای مقابله با چین خوردگی پیدا كرده است.

نمی توان گفت غول فناوری چینی چه زمانی این مدل را عرضه می کند. شیائومی آخرین بار در سال 2019 هنگامی که Mi Mix 3 رونمایی شد، مدلی را تحت سری MIX به بازار عرضه کرد. از آن زمان، مدل مفهومی Mix Alpha رونمایی شد. با این حال، گزارش شده است که این شرکت قصد دارد مدل های تاشو را امسال عرضه کند.

Redmi K40 (شیائومی Mi 11x) نوع هند در پایگاه داده IMEI هند ظاهر شد

مقاله قبلی

تصویر منتشر شده از شیائومی Mi Smart Band 6 طراحی مشابه با مدل قبلی خود را نشان می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *