خبر

شیائومی پروژه اتومبیل خود را ظرف دو ماه آینده آغاز می کند

0

ظاهرا شیائومی قصد دارد ماشین خود را بسازد. گزارش شده است که این شرکت قصد دارد طی دو ماه آینده پروژه ای مطرح کند و به سرعت در حال پیشبرد برنامه های تولید خودرو خود است.

طبق گزارش 36KR، این خبر از سوی سرمایه گذاران نزدیک به مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت، لی جون، به گوش می رسد که وی همچنین سرپرست پروژه اتومبیل غول فناوری چینی است. طبق این گزارش، انتظار می رود این شرکت خودروهایی را روانه بازار کند که در بازارهای متوسط تا سطح بالا متمرکز هستند. این خودروها همچنین از نمونه کارها و فناوری های قدرتمند این برند بهره خواهند برد.

علاوه بر این، گزارش اضافه می کند که مدیر عامل شرکت قبلاً با موسس خودروساز چینی، NIO، برای مشورت در مورد ساخت یک ماشین ملاقات کرده است. یک منبع آگاه با این موضوع افزود که پروژه ممکن است در این ماه یا ماه آینده آغاز شود. همچنین گفته شد که وانگ چوان، بنیانگذار و معاون رئیس شرکت، ساخت ماشین شیائومی را بر عهده خواهد داشت.

بعلاوه، گفته می شود سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی قصد دارد با سازندگان اتومبیل محلی نیز قرارداد ببندد. شامل شرکت هایی مانند BYD و سایر تولیدکنندگان خودرو است. متأسفانه، این گزارش هنوز تأیید نشده است.

اختراع ثبت شده Mi Stylus شیائومی احتمال عرضه Mi Pad 5 را قوی تر کرد

مقاله قبلی

Redmi K40 (شیائومی Mi 11x) نوع هند در پایگاه داده IMEI هند ظاهر شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *