خبر

جارو برقی Roborock S7 بالاخره عرضه شد و هم اکنون می توانید آن را خریداری کنید

0

با توجه به تکامل فن آوری پیشرفته، تمیز کردن خانه نیز دیگر نیاز به تلاش های فیزیکی ندارد. شرکت فناوری چینی Roborock چند روز پیش با استفاده از وایبو جاروبرقی بعدی خود را معرفی کرده است. دستگاه تمیز کننده آینده با عنوان جارو برقی Roborock S7 شناخته می شود. این محصول قرار است در 23 مارس به قفسه های بازار بیاید.

مردم به دنبال آرامش خاطر و جسمی آرام در آخر هفته ها هستند. آنها سعی می کنند از هر وسیله ای که منجر به تمیز کردن خانه ها در تعطیلات می شود، فرار کنند. با تشکر از جاروبرقی های ربات هوشمند، که از سالهای اخیر کار نظافت منزل را بر عهده گرفته اند. به همین ترتیب، Roborock در این راستا بسیار عالی تلاش می کند تا هر بار ماشین های تمیزکننده هوشمند مجهزی را عرضه کند. حالا نوبت به Roborock S7 رسیده است که راحتی و آسایش را برای خریداران به ارمغان آورد.

جارو برقی Roborock S7: مشخصات و ویژگی ها

خوب، انتظار می رود که تمیزکننده Roborock S7 الگوریتم های مختلفی را که برای داشتن سرویس بهداشتی در سراسر خانه نیاز داریم، جذب کند. این محصول با داشتن 480 میلی لیتر مخزن زباله و 140 میلی لیتر ظرفیت مخزن آب برای جارو کردن و پاک کردن گزینه بسیار مناسبی می باشد. بعلاوه، دستگاه با الگوریتم جدید RR Mason 7.0 وارد بازار خواهد شد.

وقتی صحبت از مشخصات دیگر می شود، Roborock S7 دارای قدرت مکش 2000 پاسکال است، موتور این جاروبرقی که مجهز به 58 وات قدرت است فقط 58 دسی بل صدا تولید می کند. کاربران می توانندبوسیله این جاروبرقی انواع سطوح مانند مرمر، کاشی، چوب، فرش و سرامیک و غیره را پاک کنند.

جاروبرقی آینده Roborock به احتمال زیاد بوسیله یک باتری 5200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود. 2 سانتیمتر ظرفیت بالا رفتن، دیوار مجازی، ماژول های SLAM به علاوه LIDAR، همراه با برنامه های کاربردی دیگر.

شیائومی کلیپس مو چند منظوره Petoneer Nutri Vision را برای عرضه در چین معرفی کرد

مقاله قبلی

اسکوتر برقی تاشو Ninebot Max G30P عرضه و برای خرید موجود است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *