خبر

شیائومی کلیپس مو چند منظوره Petoneer Nutri Vision را برای عرضه در چین معرفی کرد

0

شیائومی در کاتالوگ خود محصولات بی شماری دارد که برخی از آنها مفید و برخی دیگر واقعاً کاربرد آنچنانی ندارند. امروز صبح طی یک سرمایه گذاری جمعی  شیائومی خبر از عرضه Petoneer Nutri Vision را که یکی از مواردی است که دوستداران حیوانات به هر قیمتی دوست دارند داشته باشند.  چند بار یک روز بارانی را نفرین کرده اید که مجبور شده اید موی سگ یا گربه محبوب خود را قیچی کنید؟ با این محصول جدید ساخته شده توسط Maother می توانید از میز آرایش خداحافظی کنید. بیایید به مشخصات آن بپردازیم.

مشخصات Xiaomi Petoneer Nutri Vision:

این محصول چند منظوره از شیائومی یا بهتر است بگوییم از Maother، به شما امکان برش و مکش همزمان را می دهد. در داخل یک جارو برقی عملی با اندازه کوچک، یک موتور جمع و جور و برابر با یک جارو برقی سیکلونیک وجود دارد. در انتهای لوله، می توانید چندین خروجی را وصل کنید: قیچی مو، شانه و برس برای صاف کردن مو.

یکی از ویژگی های این محصول که توسط شیائومی حمایت مالی می شود، ظرف دمنده است. این ظرف دمنده که از پلاستیک شفاف ساخته شده است به جارو برقی متصل است. این بدان معنی است که ما همیشه می توانیم میزان مو کوتاه شده را ببینیم. توان سیستم مکش 300 وات است و ظرفیت ظرف شفاف 1 لیتر می باشد.

نازل مکش درست بالای دستگاهی قرار گرفته است که دوست چهار پا ما را تراشیده و موبر قابل تعویض است. همانند انسان، آنها 4 سر مختلف برای 4 طول مو مختلف دارند. در حال حاضر سرمایه گذاری گسترده این محصول فقط در چین صورت می گیرد، اما امکان عرضه آن در سایر نقاط جهان نیز وجود دارد.

این محصول در چین دارای برچسب قیمت 399 یوان (50 یورو) است.

بررسی پروژکتور شیائومی Mijia 2 Pro

مقاله قبلی

جارو برقی Roborock S7 بالاخره عرضه شد و هم اکنون می توانید آن را خریداری کنید

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *