بررسینقد و بررسی

بررسی پروژکتور شیائومی Mijia 2 Pro

0

پس از چندین شایعه در اینترنت، سرانجام شیائومی پروژکتور مورد انتظار خود را در سال 2021 عرضه کرد. پروژکتور Xiaomi Mijia 2 Pro به عنوان نسخه ارتقا یافته پروژکتور Xiaomi Mijia عرضه  می شود. این پروژکتور ممکن است  بهترین نمونه موجود در بازار نباشد، اما برای مشتریانی که به دنبال خرید اولین پروژکتور خود هستند بهترین خواهد بود. بیایید به ویژگی های پروژکتور تازه عرضه شده بپردازیم.

مشخصات پروژکتور Xiaomi Mijia 2 Pro:

صفحه نمایش:

در مورد طراحی این پروژوکتور می توان گفت که محصول کم حجم Xiaomi قادر به تولید یک صفحه نمایش بزرگ است. مشتریان می توانند یک صفحه بهینه شده را از 60 درجه تا 120 درجه تنظیم کنند. پروژکتور از تصحیح خودکار ذوزنقه ای عمودی پشتیبانی می کند. کاربران می توانند تا پروژکتور را در مکان مورد نظر خود قرار دهند و پروژکتور را بر روی صفحه مورد نظر خود تنظیم کنند.

بلندگوهای پروژکتور Xiaomi Mijia 2 Pro:

در کناره های پروژکتور دو بلندگوی 10W با دامنه کامل و تویتر دوگانه قرار گرفته است. بلندگوها کیفیت صدای درخشان را ارائه می دهند و از رمزگذار DTS پشتیبانی می کنند. بهترین قسمت این است که پروژکتور می تواند به عنوان استریو بلوتوث مستقل هنگام اتصال به تلفن هوشمند یا هر دستگاه بلوتوث دیگری استفاده شود.

پردازنده پروژکتور Xiaomi Mijia 2 Pro:

پروژکتور جدید با پردازنده 12 نانومتری Amlogic T972 همراه است. پردازنده جدید در مقایسه با سایر پروژکتورها حدود 8٪ کاهش مصرف برق را به همراه خواهد داشت. پردازنده جدید شیائومی به پروژکتور امکان نمایش تصاویر 8K را نیز می دهد. این پروژکتور با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. پروژکتور شیلئومی روی سیستم Android TV 9.0 با محتوای غنی، فیلم و بازی کار می کند.

روشنایی:

پروژکتور 1300 ANSI لومن روشنایی درخشان را فراهم می کند که استفاده کاربر در نور روز کافی است. این پروژکتور قادر به نمایش تصاویر با زاویه 200 درجه است. دستگاه می تواند Smart Focus را به محض شروع یا حرکت موقعیت خود برای اولین بار کامل کند. پروژکتور Xiaomi Mijia 2 Pro بدون توجه به اینکه دستگاه را در چه جهتی قرار دهید، به طور خودکار اصلاح keystone را انجام می دهد.

شیائومی اولین تلویزیون هوشمند Redmi را در هند در تاریخ 17 مارس عرضه می کند

مقاله قبلی

شیائومی کلیپس مو چند منظوره Petoneer Nutri Vision را برای عرضه در چین معرفی کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *