خبر

شیائومی اولین تلویزیون هوشمند Redmi را در هند در تاریخ 17 مارس عرضه می کند

0

هفته گذشته در پایان رویداد معرفی سری Redmi Note 10 در هند، شیائومی یک محصول آینده را معرفی کرد. اکنون مشخص شده است که این محصول یک تلویزیون هوشمند جدید است. این شرکت چینی اکنون از طریق یک پوستر تبلیغاتی اعلام کرده است، یک رویداد معرفی برای 17 مارس برنامه ریزی شده است.

در این رویداد شیائومی از اولین تلویزیون هوشمند با نام تجاری Redmi برای عرضه در بازار هند رونمایی خواهد کرد. این شرکت در حال حاضر مدل های مختلفی از تلویزیون های Mi را در هند به فروش می رساند اما هنوز چیزی تحت عنوان Redmi عرضه نکرده است.

پوستر تبلیغاتی نشان دهنده معرفی Redmi XL است که یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ را نشان می دهد. در حال حاضر، شیائومی تلویزیون هوشمند 65 اینچ از مجموعه تلویزیونی Mi  را عرضه کرده است. تلویزیون ردمی ممکن است اندازه صفحه نمایش 70 اینچی داشته باشد اما این شرکت حتی ممکن است با عرضه یک مدل 80 اینچی که اخیراً در چین رونمایی شده است، همه را غافلگیر کند.

انتظار می رود تلویزیون هوشمند همانطور که اشور نیلاکانتان رئیس تلویزیون هوشمند Xiaomi India به آن اشاره می کند در هند تولید شود. این شرکت اخیراً با Radiant وارد همکاری شده است که هدف آن افزایش تولید است. در حال حاضر، شیائومی هند برای ساخت تلویزیون های هوشمند Mi با دیکسون همکاری می کند. همچنین انتظار می رود این شرکت تلویزیون های Redmi را نیز تولید کند.

رئیس تلویزیون هوشمند شیائومی هند همچنین فاش کرد که تلویزیون های هوشمند Redmi مشتریان “بسیار جوان” را هدف قرار داده اند. در همین راستا، ما انتظار داریم که محصول ارزان قیمت تری به جای رده بالای ردمی مکس عرضه شود.

انتظار داریم جزئیات بیشتری درباره مدل تلویزیون Redmi قبل از عرضه در 17 مارس منتشر شود.

 

انتظار می رود گوشی هوشمند شیائومی با شارژ 200 وات در نیمه دوم 2021 عرضه شود

مقاله قبلی

بررسی پروژکتور شیائومی Mijia 2 Pro

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *