خبر

پروژکتور XGIMI H3S به زودی با نسخه INUI 1.3 و روشنایی ANSI 2200 لومن عرضه می شود

0

امروز در 7 مارس 2021، اخبار رسمی XGIMI حاکی از آن است که پروژکتور جدید آینده با نسخه 1.3 INUI عرضه خواهد شد. اکنون این شرکت پروژکتور را با نام XGIMI H3S رسما معرفی کرده است. خبر خوب برای افرادی که مشتاقانه منتظر پروژکتورهای جدید در این سال جدید هستند. اگر به دنبال یک پروژکتور ارزان و با ارزش هستید، ما را در این مقاله همراهی کنید، جایی که ما بهترین پروژکتورهای لیزر شیائومی را در سه سال گذشته مقایسه کرده ایم.

XGIMI به پروژکتورهای خود معروف است و این شرکت هر ساله یک پروژکتور جدید با فناوری جدید عرضه می کند. ما تمام پروژکتورهای XGIMI را بررسی کرده ایم. با توجه به اخبار رسمی امروز H3 قدیمی تر به XGIMI H3S ارتقا یافته است.

مشخصات پروژکتور XGIMI H3S:

روشنایی پروژکتور جدید افزایش یافته است.. آخرین نسخه، H3 با 1900 ANSI لون و JMGO J10 با 2400 ANSI لومن به بازار عرضه شد. اکنون پروژکتور جدید ممکن است با 2200 ANSI لومن عرضه شود. این یکی از ویژگی هایی است که امکان رقابت این پروژکتور را با سایر رقبا می دهد.

تراشه قبلی (تراشه Mstar) ممکن است با تراشه جدید MTK جایگزین شود. تراشه جدید عملکرد پایدارتری را ارائه می دهد، اما تراشه MediaTek دارای یک مشکل است. نقطه ضعف آن حافظه پروژکتور می باشد که فقط 16 گیگابایت است. حداکثر نسخه رابط USB 2.0 است و نمی تواند از رابط USB 3.0 استفاده کند.

نسخه جدید همراه با سیستم عامل INUI عرضه می شود. سیستم عامل جدید بسیار بهتر از سیستم قبلی است. گفته می شود XGIMI H3S جدید در مقایسه با مدل قبلی هوشمندتر است. مانند استفاده از کابل داده برای تکمیل طرح ریزی صفحه، لمس پروژکتور هنگام تلفن در حال پخش موسیقی که دستگاه به طور خودکار بلندگو می شود.

حدس زده می شود که قیمت پروژکتور حدود 1000 دلار و وضوح تصویر آن 1080p باشد.

اطلاعات لو رفته از مشخصات جدید Xiaomi Mi 11 Lite 4G تمایز بین نسخه هند و جهانی را نشان می دهد

مقاله قبلی

شیائومی Mi 10S با سه ویژگی جذاب در تاریخ 10 مارس عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *