خبر

اطلاعات لو رفته از مشخصات جدید Xiaomi Mi 11 Lite 4G تمایز بین نسخه هند و جهانی را نشان می دهد

0

انتظار می رود شیائومی چند دستگاه دیگر از سری Xiaomi Mi 11 روانه بازار کند. در این میان، Mi 11 Lite نسبت به سایر مدل های دیگر توجه بیشتری را به خود جلب کرده است. احتمالاً در نسخه های 4G و 5G در بازارهای مربوطه عرضه می شود. در حال حاضر، اطلاعات جدید فاش شده نشان می دهد که تفاوت بین نسخه هند و  جهانی  Mi 11 Lite وجود دارد.

درز اطلاعات کانال تلگرام Xiaomiui جزئیات Mi 11 Lite 4G را نشان می دهد که به زودی در هند و سایر بازارهای جهانی عرضه می شود. اطلاعاتی که احتمالاً از یک کد میان افزار به دست آمده نشان می دهد که Mi 11 Lite 4G با نام رمز “courbet” با نام های “courbet_global” و “courbetin_india” برای مناطق مربوطه شناخته می شود.

اخیراً لیست 5G کنسول Google Play نشان داد که نام رمز آن می تواند “renoir” باشد. به هر حال، این اطلاعات نشان می دهد که Mi 11 Lite 4G که شماره مدل آن M2101K9AG است، از یک صفحه نمایش  (FHD+) AMOLED و نرخ بروز رسانی 90Hz بهره می برد. این کمی با صفحه LCD که قبلا شایعه شده بود متناقض است.

در ادامه، این دستگاه از یک پردازنده مرکزی مبتنی بر SM7125 بهره می برد که به چیپست Qualcomm اشاره دارد. احتمالا از  Snapdragon 720G درنسخه 4G استفاده شده است. این پردازنده 2.3 گیگاهرتز است و همچنین در تنظیمات تصویر لو رفته اخیر مشاهده شده است.

انتظار می رود که، Mi 11 Lite 4G از دوربین سه گانه بهره ببرد و طراحی آن می تواند مشابه Xiaomi Mi 11 باشد. با این حال، این هنوز در حد شایعه است. از طرف دیگر، انتظار می رود سنسور لنز اصلی 64MP باشد (می تواند سنسور GW2 سامسونگ باشد).

علاوه بر این، اطلاعات جدید نشان می دهد که نسخه جهانی از لنز “ماکرو” برخوردار است در حالی که نسخه هندی از سنسور “عمق” استفاده می کند. می توان انتظار داشت که سنسور دوم یک لنز فوق عریض 0.6x 8MP باشد.

از دیگر مشخصات نسخه 4G می توان به باتری 4250 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی و معکوس 33 وات، MIUI 12 / 12.5، رنگ های سیاه، آبی و صورتی، 6/8 گیگابایت رم، 64/128 گیگابایت حافظه داخلی، Wi-Fi 5 گیگاهرتز و بلوتوث 5.1 اشاره کرد. .

 

پروژکتور XGIMI INUI 1.3 بزودی عرضه می شود: اتصال One-Wire

مقاله قبلی

پروژکتور XGIMI H3S به زودی با نسخه INUI 1.3 و روشنایی ANSI 2200 لومن عرضه می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *