خبر

گزارشات نشان می دهد که کمبود تراشه بر روی گوشی هوشمند پرچمدار Xiaomi Mi 11 در چین تأثیر می گذارد

0

شیائومی به تازگی گوشی هوشمند پرچمدار  Mi 11 خود را به بازار عرضه کرده است که اولین گوشی هوشمند جهان است که از جدیدترین چیپست Qualcomm Snapdragon 888 استفاده می کند.

این تلفن هوشمند از طریق فروش flash در چین به فروش می رسد. به دلیل تقاضای زیاد و عرضه کم، دستگاه نیز با قیمت بالایی فروخته می شود.

با توجه آخرین گزارشات، به زودی مشکل کمبود Xiaomi Mi 11 حل نمی شود. گزارش شده است که این شرکت به دلیل کمبود تراشه جهانی با مشکل تولید روبرو است.

با افزایش تقاضا برای لوازم الکترونیکی مصرفی از سال گذشته به دلیل همه گیری COVID-19، تولیدکنندگان قادر به پاسخگویی به تقاضای چیپ ست ها نیستند. این امر پس از آن صورت می گیرد که کوالکام با مشکلاتی روبرو بوده و این خود شرکت هایی مانند شیائومی و Realme را تحت تأثیر قرار داده است. اما، برخی از کارشناسان معتقدند که مشکل کمبود تراشه برای سازندگان گوشی های هوشمند بسیار جدی نیست و بسیاری از شرکت ها را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

صنعت  خودرو به شدت تحت تأثیر کمبود تراشه قرار گرفته است. بسیاری از سازندگان اتومبیل به دلیل این کمبود تراشه مجبور به تعطیلی برخی از کارخانه های تولیدی خود شده اند و به نظر می رسد عادی شدن اوضاع مدتی طول می کشد.

Redmi K40 ،K40 Pro می تواند به عنوان Mi 11X ،Mi 11X Pro در هند عرضه شود

مقاله قبلی

نمایشگر Xiaomi Mi 10S در لیست های مختلفی در JD ظاهر شد، که خبر از احتمال عرضه آن در این ماه را می دهد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *