خبر

هم اکنون می توان Redmi Airdots 3 را با قیمت 31 دلار در چین خریداری کرد

0

اخبار Xiaomi حاکی از آن است که Redmi Airdots 3 چند روز پیش عرضه شده است و هم اکنون برای خرید در چین موجود است. این محصول با سری Redmi K40 به بازار عرضه شد. اکنون تمام محصولات Redmi برای خرید در چین در دسترس هستند و به زودی برای بازارهای جهانی نیز در دسترس خواهند بود.

مشخصات Redmi Airdots 3:

Redmi Airdots 3 جدید فقط در چین با قیمت 31 دلار یعنی حدود 199 یوان در دسترس مشتریان است. هدست های بی سیم در سه رنگ سفید، سیاه و صورتی عرضه می شوند. طراحی آن تقریباً مشابه airdots های نسل قبلی است. اما کاربران این بار در airdots جدید از چندین عملکرد بهتر بهره مند خواهند شد.

هدست های جدید مجهز به چیپ ست جدید QCC3040 با نسخه بلوتوث به روز شده (5.2) هستند. این نسخه بلوتوث به بهبود اتصال همراه با سرعت انتقال و اتصال پایدار کمک می کند.

با خذف دکمه ها، مشتریان از دستیار صوتی داخلی XiaoAI و در هر دو طرف لمس چند منظوره برخوردار می باشند. هر زمان که جعبه بلوتوث به تلفن هوشمند نزدیک می شود، پنجره pop-up روی صفحه ظاهر می شود. همچنین، این پنجره درصد باتری را نیز نشان می دهد.

مشابه Airpods Pro  جدید اپل، هدفون های بی سیم Redmi اکنون واجد شرایط کاهش صدا برای حذف صدای ناخواسته در اطراف هستند. برای پشتیبانی از حالت های ورزشی، هدفون ها از درجه IPX7 پشتیبانی می کنند.

پیش فروش RedmiBook 15 Pro از فردا آغاز می شود

مقاله قبلی

Redmi K40 ،K40 Pro می تواند به عنوان Mi 11X ،Mi 11X Pro در هند عرضه شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *