خبر

سری 18 شارژر عمودی بی سیم Meizu با قیمت 30 دلار به بازار عرضه شد

0

امروز در تاریخ 3 مارس 2021، Meizu پس از عرضه سری جدید Meizu 18 شارژرهای جدید تلفن های هوشمند را نیز معرفی کرد. میزو 18 مدل شاخص این شرکت است که دیروز به بازار عرضه شد. روز گذشته این شرکت شارژر بی سیم Meizu Vertical Wireless جدید را که سازگار با گوشی های هوشمند است به بازار عرضه کرد.

ویژگی های شارژر بی سیم عمودی Meizu:

گل سرسبد و پرچمدار فعلی Meizu، سری Meizu 18 است. غول گوشی های هوشمند چینی با تلفن هوشمندی که با شارژ بی سیم 40 وات و شارژ سریع سیمی کار می کند، عرضه شده است. این تلفن هوشمند از شارژ معکوس 10 وات نیز پشتیبانی می کند. اگرچه Meizu شارژر را به همراه تلفن هوشمند عرضه می کند اما در اینجا شارژر بی سیم اختیاری برای تلفن های هوشمند جدید وجود دارد. این شارژر جدید برای خرید جداگانه با قیمت 30 دلار در دسترس خواهد بود.

به ویژگی های MEizu 18 و MEizu 18 pro برمی گردیم. گوشی های هوشمند مجهز به اسنپدراگون 888 هستند. آنها به 12 گیگابایت رم همراه با 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده اند. Meizu 18 با باتری 4000 میلی آمپر ساعت تغذیه می شود و نسخه حرفه ای آن با باتری 4500 میلی آمپر ساعت عرضه می شود. مدل وانیل از شارژ 36 وات پشتیبانی می کند در حالی که مدل pro از شارژ 40 وات پشتیبانی می کند.

این سری از گوشی های هوشمند را در چین هم اکنون می توان سفارش داد و همراه با آن مشتریان همچنین می توانند شارژر بی سیم عمودی Meizu جدید را با کمترین قیمت سفارش دهند. این مدل ها از 8 مارس برای مشتریان در دسترس خواهد بود. هنوز منتظر تایید نسخه جهانی  این سری از تلفن های هوشمند Meizu هستیم.

Xiaomi Mi 11 Lite 5G با مشخصات فنی در کنسول Google Play مشاهده شد

مقاله قبلی

8 مدل قوی از سری Redmi K30 در مجموع 11 میلیون دستگاه به فروش رسانده است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *