خبر

اطلاعات جدیدی از Xiaomi POCO F3 به بیرون درز کرد: اسنپدراگون 870 و صفحه Hole-Punch

0

در اول مارس، طبق گزارش های XDA، سری جدید F3 POCO F شیائومی در آستانه آغاز به کار است. XDA اشاره کرد که Xiaomi POCO F3 با Redmi K40 مطابقت دارد که به تازگی در چین عرضه شده است.

پیش از این، شیائومی محصولات پرچم داری مانند Xiaomi POCO F1 و POCO F2 Pro را روانه بازار کرده بود. در این میان، POCO F2 Pro با نسخه چینی Redmi K30 Pro مطابقت دارد. Redmi K40 که به تازگی رونمایی شد با نام Xiaomi POCO F3 عرضه خواهد شد.

POCO F3 به عنوان نسخه جهانی Redmi K40، همان پیکربندی سخت افزاری Redmi K40 را دارد. همچنین لازم به ذکر است که برجسته ترین ویژگی های آن صفحه نمایش و عملکرد است.

این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 870 استفاده می کند که بر اساس یک فرآیند 7 نانومتری ساخته شده است. پردازنده مرکزی شامل یک هسته فوق العاده A77 (3.19GHz)، سه هسته بزرگ A77 (2.42GHz) و چهار هسته کوچک A55 (1.8GHz) است. از طرف دیگر، باند پایه 5G از X55 5G استفاده می کند.

علاوه بر این، Xiaomi POCO F3 از یک صفحه سوراخ در مرکز با سرعت تازه سازی 120 هرتز استفاده خواهد کرد. همچنین با وضوح +FHD و اندازه صفحه نمایش 6.67 اینچ عرضه می شود.

این تلفن هوشمند ممکن است در آوریل به طور رسمی معرفی شود.

 

تلفن تاشو شیائومی ممکن است با نام Mi MIX 4 Pro Max عرضه شود و دارای طراحی تاشو به سمت بیرون باشد

مقاله قبلی

Xiaomi Mi TV Croods در کنسول Google Play با نمایشگر FHD و Android TV 10 ظاهر می شود

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *