خبر

تلفن تاشو شیائومی ممکن است با نام Mi MIX 4 Pro Max عرضه شود و دارای طراحی تاشو به سمت بیرون باشد

0

شیائومی یکی از تولیدکنندگانی است که امسال گوشی هوشمند تاشو را روانه بازار می کند. شایعات جدید حاکی از آن است که نام رسمی دستگاه آینده چیست و به نظر می رسد تحت سری Mi MIX عرضه شود.

طبق گفته Ross Young از Display Search، تلفن هوشمند تاشو شیائومی ممکن است با عنوان Mi MIX 4 Pro Max عرضه شود. اگرچه این ممکن است تعجب آور باشد، اما منطقی است زیرا سری Mi MIX شیائومی به دلیل نوآوری و ویژگی های جدید شناخته شده است.

وی در ادامه گفت که نمایشگر توسط China Star Optoelectronics Technology (CSOT)، زیرمجموعه نمایشگر TCL تأمین می شود. این بدان معنا نیست که گزارش قبلی مبنی بر اینکه سامسونگ دیسپلی برای گوشی تاشو شیائومی نمایش می دهد نادرست است. این تحلیلگر تأیید می کند که سامسونگ دیسک واقعاً نمایشگرهای شیائومی را ارائه می دهد اما این نمایشگر برای یک گوشی in-folding است که بعداً معرفی خواهد شد.

آقای Young در پاسخ می گوید که Mi MIX 4 Pro Max دارای طراحی تاشوی ظاهری (outward folding) مشابه Huawei Mate XS خواهد بود. وی همچنین گفت که شایعه شده است که صفحه جلد دستگاه هنگام جمع شدن 6.38 اینچ خواهد بود.

شیائومی برای اولین بار نمونه اولیه یک گوشی هوشمند تاشو را در سال 2019 به نمایش گذاشت اما سازنده چینی هنوز محصولی را در بازار عرضه نکرده است. این مدل همچنین دارای چندین طرح اختراع شده از جمله یکی با دوربین پاپ آپ، دیگری دارای صفحه نمایش پوششی شبیه Mi MIX 3 و سومین مدل شبیه Galaxy Fold سامسونگ است.

هیچ اطلاعاتی در مورد زمان معرفی Mi MIX 4 Pro Max وجود ندارد.

شیائومی ممکن است به زودی Mi Scooter 3 و Mi Scooter 3 Lite را به بازار عرضه کند

مقاله قبلی

اطلاعات جدیدی از Xiaomi POCO F3 به بیرون درز کرد: اسنپدراگون 870 و صفحه Hole-Punch

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *