خبر

شیائومی ممکن است به زودی Mi Scooter 3 و Mi Scooter 3 Lite را به بازار عرضه کند

0

محصولات شیائومی به چندین دسته تقسیم می شوند، همه اینها برای آسان سازی زندگی طراحی شده اند. یکی از محبوب ترین محصولات این برند Mi Scooter است که با نام تجاری MIJIA در چین عرضه می شود. این محصولات نه تنها در چین بلکه در اروپا به یکی از محصولات پرفروش این برند تبدیل شده اند.

غول فناوری چینی قصد دارد به زودی دو اسکوتر را به بازار عرضه کند. اسکوترهای لقب گرفته Mi Scooter 3 و Mi Scooter 3 Lite بر روی پوستری همراه با تصویری از مدل اسکوتر Mi به نمایش درآمد. با این حال، این تصویر مانند تصویر Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition است که در اوایل ماه فوریه عرضه شد.

در حال حاضر، هیچ اطلاعات دیگری در مورد اسکوترهای آینده وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که Mi Scooter 3 نسبت به Mi Scooter Pro 2 با برخی ویژگی های ارتقاء یافته به روز شود. Mi Scooter 3 Lite نیز به احتمال زیاد با برخی مشخصات کوچک تر در مقایسه با اسکوتر 3 عرضه خواهد شد. انتظار می رود هر دو مدل با طراحی یکسانی عرضه شوند.

هرچه که باشد، مدل آینده باید به اندازه Mi Electric Scooter Pro 2 Mercedes-AMG Petronas F1 Team Edition که عناصر طراحی شرکت های پیشرو اتومبیل Mercedes-AMG را با مهندسی اسکوتر پیشرفته شیائومی ترکیب می کند، جذاب باشد. بنابراین اسکوتر قابلیت اطمینان، سبک و راحتی را بدون هیچ گونه مشکلی ارائه می دهد.

نسخه  Mercedes-AMG با برد 45 کیلومتر عرضه می شود در حالی که حداکثر سرعت می تواند 25 کیلومتر در ساعت باشد. اسکوتر می تواند از تپه هایی با شیب کم بدون دردسر بالا ببرد و این ویژگی ها آن را برای رفت و آمد روزانه ایده آل می کند.

شیائومی تأیید کرد که سری Redmi Note 10 دارای صفحه نمایش 120 هرتز AMOLED خواهد بود

مقاله قبلی

تلفن تاشو شیائومی ممکن است با نام Mi MIX 4 Pro Max عرضه شود و دارای طراحی تاشو به سمت بیرون باشد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *