خبر

شواهدی از تلفنی با دوربین 50 مگاپیکسلی شیائومی پیدا شد، آیا این شرکت می خواهد Mi 11 Ultra را معرفی کند؟

0

مدارک و شواهد موجود در مورد گوشی آینده شیائومی با دوربین 50 مگاپیکسلی از طریق برنامه دوربین MIUI با اخذ مجوز Abhishek Yadav ارائه شده است. این گوشی می تواند گوشی پرچمدار آینده با نام شیائومی Mi 11 Ultra باشد.

عکس به اشتراک گذاشته شده توسط tipster به وضوح مشخص نمی کند که کدام تلفن شیائومی می تواند به یک دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز باشد. ماه گذشته از طریق یک نشت گسترده مشخص شد که شیائومی قصد دارد یک گوشی پرچمدار جدید به نام Mi 11 Ultra را به بازار عرضه کند. همانطور که از نامش پیداست، انتظار می رود این دستگاه به عنوان نسخه پیشرفته تلفن هوشمند شیائومی Mi 11 5G که سال گذشته در دسامبر معرفی شد، وارد بازار شود.

عکس های فاش شده از گوشی پرچمدار شیائومی Mi 11 Ultra نشان داد که این گوشی در پشت خود یک ماژول دوربین مستطیل شکل بزرگ دارد. گفته می شود که مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز زاویه باز 48 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو پریسکوپ 48 مگاپیکسلی است. ماژول عظیم دوربین از یک نمایشگر ثانویه نیز برخوردار است.

انتظار می رود شیائومی Mi 11 Ultra از صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED بهره ببرد که دارای رزولوشن WQHD + و سرعت تازه سازی 120 هرتز است. انتظار می رود صفحه سوراخ دار لبه دار دارای یک دوربین جلو 20 مگاپیکسلی و یک خواننده اثر انگشت روی صفحه باشد. صفحه نمایش توسط Gorilla Glass Victus محافظت می شود.

انتظار می رود Mi 11 Ultra از پلتفرم تلفن همراه Snapdragon 888 همراه با LPDDR5 RAM و حافظه UFS 3.1 بهره مند شود. ممکن است با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی همراه باشد که از شارژ سریع 67 و شارژ بی سیم 67 وات پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین از شارژ بی سیم 10 وات نیز پشتیبانی می کند. Mi 11 Ultra می تواند به بلندگوهای استریو Harman Kardon مجهز شود و می تواند با نسخه جهانی MIUI 12.5 اجرا شود. به احتمال زیاد در سه ماه آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

Redmi K20 به روزرسانی اندروید 11 را در چین دریافت می کند

مقاله قبلی

قیمت مدل پایه Redmi Note 10 Pro لو رفت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *