خبر

استفاده شیائومی از لنزهای SUPER-MACRO در گوشی سری 10 ردمی

0

شرکت های چینی از سنسورهای ماکرو برای تکمیل تنظیم دوربین چهارگانه استفاده می کنند. بیشتر اوقات، این سنسورهای ماکرو مفید نیستند و فقط به عنوان یک ترفند بازاریابی استفاده می شوند. اما سرانجام، به نظر می رسد که Xiaomi بازی عکاسی خود را با سری Redmi Note 10 ارتقاء خواهد داد زیرا این بار آنها روی سنسور Macro کار کرده اند. سری Redmi Note از لنزهای 5MP Super-Macro بهره می برد.

امروز Manu Kumar Jain، معاون جهانی شیائومی پستی درباره سنسور ماکرو سری Redmi Note 10 ارسال کرد. به گفته وی، سری Redmi Note 10 دارای تنظیمات دوربین ماکرو به روز شده است. سری Redmi Note 9 دارای یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی بود که باز هم چندان مفید نبود. اما این بار، ردمی از یک ماکرو تله 5 مگاپیکسلی استفاده می کند که به عنوان لنز 5 مگاپیکسلی Super-Macro به بازار عرضه می شود.

تفاوت بین سنسورهای ماکرو و TELEPHOTO MACRO چیست؟

خوب، یک سنسور ماکرو تله می تواند کار کند بدون اینکه دستگاه از نظر فیزیکی به جسم نزدیک شود. همانطور که می دانید از سنسورهای ماکرو برای عکس های نمای نزدیک استفاده می شود. خوب، استفاده از سنسور ماکرو تله فوتو مشابه است اما در اینجا شما می توانید 2 برابر بیشتر از دوربین های ماکرو سنتی همانطور که جین ذکر کرده است، به سوژه نزدیک شوید.

 

شیائومی MiTalk را به عنوان یک کلون Clubhouse برای Android و iOS در چین عرضه می کند

مقاله قبلی

Redmi K20 به روزرسانی اندروید 11 را در چین دریافت می کند

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *