خبر

تصاویر لو رفته از قاب محافظ شیائومی Mi 11 Pro طراحی ماژول دوربین پشتی را نشان می دهد

0

شیائومی اخیراً گوشی هوشمند پرچمدار Mi 11 را به عنوان اولین دستگاه در جهان به بازار عرضه کرده است که مجهز به جدیدترین چیپ ست Qualcomm Snapdragon 888 است. اکنون، این شرکت در حال آماده سازی برای عرضه نسخه Pro آن می باشد.

اکنون، تصویری از قاب محافظ Mi 11 Pro آینده درز کرده است که طراحی دوربین پشتی این گوشی هوشمند را نشان می دهد. با توجه به تصویر می توان دریافت که شیائومی همچنان پایبند به طراحی Mi 11 می باشد.

یک دوربین سه گانه مستطیل شکل در پشت گوشی وجود دارد که ماژول دوربین در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد. سنسور اصلی دارای برش دایره ای است اما سنسور زیر آن دارای برش مربع شکل است که به لنز تله پریسکوپ اشاره دارد.

اگر بتوانیم به اطلاعات لو رفته قبلی اعتماد کنیم، Xiaomi Mi 11 Pro آینده با سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL GN2 و ته فوق العاده بزرگ 1/1.12 اینچی که در حال حاضر بزرگترین سنسور صنعت تصویر است، عرضه می شود.

همچنین انتظار می رود این تلفن از بزرگنمایی 120 برابر پشتیبانی کند. با توجه به سنسور ISOCELL GN2، اعتقاد بر این است که این تلفن هوشمند عملکرد بهتر عکاسی در شب را ارائه می دهد.

انتظار می رود از یک صفحه نمایش خمیده 6.8 اینچی 2K با رزولوشن صفحه 1440*3200  پیکسل، پشتیبانی از نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز بهره ببرد. این شرکت تبلیغ کرده است که این مدل دارای  گرانترین نمایشگر گوشی های هوشمند است.

در حالی که این شرکت هنوز تاریخ عرضه این تلفن هوشمند Mi 11 Pro را تأیید نکرده است، گزارش ها حاکی از رسمی شدن آن در اواخر ماه جاری است. در این صورت، ما انتظار داریم که این شرکت تاریخ عرضه آن را فاش کند و چند روز دیگر مشخصات آن مشخص شود.

 

Black Shark 4 در راه است

مقاله قبلی

کمبود جهانی تراشه شرکت کوالکام، تلفن های هوشمند Realme و Xiaomi را تحت تأثیر قرار داده است

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *