خبر

قیمت REDMI 10 به بیرون درز کرده و بهتر از آن است که انتظار داشتیم

0

سری Redmi Note 10 خیلی زود عرضه خواهد شد. ما فیلم لو رفته از Redmi Note 10 و همچنین جعبه Redmi Note 10 و Note 10 Pro را دیدیم. در مورد مشخصات کلیدی و همچنین طراحی جدیدی که به مجموعه می آید ایده داریم. امروز، نگاه دیگری به جعبه Redmi Note 10 و همچنین قیمت آن می اندازیم. بیایید بررسی کنیم که قیمت Redmi Note 10  آیا خوب است یا نه.

پیش از این، ما فقط جلوی جعبه Note 10 را دیده بودیم. اخبار جدید از قیمت این گوشی هوشمند خبر می دهد.طبق اظهارات یک خرده فروش نسخه 6  گیگابایتی + 64 گیگابایتی Redmi Note 10 با برچسب قیمت 217  دلاری عرضه خواهد شد. از آنجا که قیمت واقعی معمولاً ارزان تر از قیمت قید شده خرده فروشی است، انتظار می رود از 190 تا 203 دلار باشد. در واقع با توجه به اینکه به صفحه نمایش AMOLED مجهز است، قیمت مناسبی است.

به غیر از این، همانطور که انتظار می رفت ما یک نسخه سیاه از Redmi Note 10 خواهیم داشت. نام آن Mighty Black خواهد بود. جعبه Redmi Note 10 شامل تلفن همراه، آداپتور، کابل USB-Type C، ابزار eject SIM، راهنمای کاربر، کارت گارانتی و همچنین یک قاب گوشی سخت خواهد بود.

چه چیزی باید انتظار داشته باشیم؟

برای یادآوری، سری Redmi Note 10 قرار است در تاریخ 4 مارس در هند عرضه شود. بسیاری از مشخصات اصلی Redmi Note 10 به بیرون درز کرده است. Redmi Note 10 از نمایشگر AMOLED بهره می برد. مدت طولانی است که Redmi از پنل IPS LCD استفاده می کند. با این حال، امسال همه چیز در شرف تغییر است. اخیراً، شاهد تمرکز ردمی بر روی نمایشگر هستیم. سری Redmi K40 نیز بر روی نمایشگر تمرکز دارد. دارای نمایشگر E4 AMOLED می باشد. این نکته خوبی است که شرکت چینی به غیر از عملکرد بر روی چیزهای دیگری تمرکز دارد.

با توجه به ویدیوی لو رفته از Redmi Note 10 ما شاهد تنظیم بلندگوی دوگانه، طراحی جدید دوربین هستیم. برای کاهش هزینه ها دستگاه از اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه به جای نمایشگر استفاده می کند با وجود اینک از صفحه AMOLED استفاده شده است.

دوربین جلو Meizu 18 Pro با 44 میلیون پیکسل شکست ناپذیر مجهز خواهد شد

مقاله قبلی

سری Red Magic 6 در شرف ورود است: اولین نرخ تازه سازی 165 هرتز

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *