خبر

شیائومی ماشین قایقرانی عرضه می کند

0

شیائومی بار دیگر ما را با فروش سرمایه گذاری جمعی یک ماشین قایقرانی غافلگیر کرد. این دستگاه عظیم از چوب کاج ساخته شده که داده ها را جمع آوری کرده و آنها را به صورت پویا نشان می دهد. دستگاه قایقرانی جدید و قدرتمند شیائومی با نام ماشین قایقرانی هوشمند Xiaomo Hush عرضه می شود. این دستگاه پارو زدن تمام قسمت جلوی بدن، پشت، بازوها و پاها را تمرین می دهد تا با هم کار کنند و عضلات ما با حرکت تمرین دهد.

از آنجا که افراد بیش از حد مشغول مطالعه و کار هستند، اغلب وقت اضافی برای رفتن به ورزشگاه برای مدیریت فرم بدن خود ندارند. بنابراین، آنها تصمیم می گیرند در خانه ورزش کنند. در میان بسیاری از تجهیزات ورزشی خانگی، دستگاه قایقرانی انتخاب بسیار خوبی است و اخیراً، شیائومی یوپین ماشین قایقرانی هوشمند Xiaomo Hush را با قیمت 254 دلار عرضه کرد.

بسیاری از وسایل ورزشی خانگی صداهای بلندی ایجاد می کنند که موجب ناراحتی همسایگان می شود. اما با دستگاه قایقرانی هوشمند Xiaomo Hush می توانید بدون ایجاد مزاحمت برای مردم ورزش کنید. از یک چرخ مغناطیسی داخلی دو طرفه، چرخ ضد وزنه + مقاومت کنترل مغناطیسی مقاومت کنترل دو برابر استفاده می کند. بنابراین، اصطکاک فیزیکی، مقاومت یکنواخت و صاف، اندازه کوچک و انرژی زیاد وجود ندارد.

ماشین قایقرانی شیائومو ترکیبی از سفتی مواد و ویژگی های جذب شوک ساختاری و بالشتکی است. این می تواند فشار اندام تحتانی ورزشکار را در حین استفاده کاهش دهد و آسیب شوک به بدن را تا حد زیادی کاهش دهد. علاوه بر این، این ورزش برای کل خانواده مناسب بوده و یک تمرین نشسته است. اتصالات هسته تحمل وزن ندارند و می تواند به هشت سطح تنظیم مقاومت، مناسب برای کل خانواده تبدیل شود.

این ماشین با در نظر گرفتن تأثیر ورزش و راحتی از عناصر چوب جامد استفاده می کند. به راحتی می توانید آن را در محیط خانه تطبیق دهید. از طرف دیگر شامل قرقره بینی نیز می شود. علاوه بر این، می تواند توانایی ورزشی شما را بر اساس داده ها به طور دقیق ارزیابی کند. سایر امتیازات فروش پنج آزمون حرفه ای برای ارزیابی توانایی ورزشی، برنامه های ورزشی متناسب و عملکرد ورزشی است.

اخبار جدید درمورد گوشی Xiaomi Mi 11 Lite (نسخه جوانان)

مقاله قبلی

دوربین جلو Meizu 18 Pro با 44 میلیون پیکسل شکست ناپذیر مجهز خواهد شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *